Rocky
Kenta Kofot
Helldriver skrev:Halloj. Många ligger ju och pressar på Bulten osv.... Vad har ni för favo vägar när ni kör utomlands.
Här är någa som jag bara älskar att köra.
vart ligger dessa härliga vägar inte ex jugoslavien eller?
Helldriver skrev:Halloj. Många ligger ju och pressar på Bulten osv.... Vad har ni för favo vägar när ni kör utomlands.
Jag håller med om att det inte går att åka fort men det är jäkligt roliga vägar, och som sagt så är ju omgingarna otroligt vackra.Neutral skrev:Sådana switchbacks ser bättre ut på bild än vad de är att köra tycker jag. Det är så tvära u-svängar att farten är låg och det är extremt farligt att försöka åka fort, särskilt nerför. Men det gör inget då omgivningen är för vacker för att passera i hög fart.
snabbåka skrev:Helldriver skrev:Halloj. Många ligger ju och pressar på Bulten osv.... Vad har ni för favo vägar när ni kör utomlands.
Här hitta du alla alppass!!!!
http://www.tourenland.de/sonstigs/paesse_a.htm
Såg att tråden fått liv igen! Ska kolla viamichelin.tjockisbulle skrev:Väcker tråden lite,
hittade några bilder på vägen mellan ronda och puerto banos i kameran som jag nu fick hem. Fan va tok-hojsugen man blir av att tänka tillbaks på vägen, bmw´n gick rätt bra i kurvorna.
@Maverick
kartan är från viamichelin
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |