Det jobbiga är att få en motor som håller då du måste trimma sjukt för att komma upp i det KTM har från början. Om du kör med SZR, XTZ660 motorn.
Men gillar man och skruva så. Och det bör man göra om man ger sig på supermono. Det är ju det roliga att det är prototyp efter eget huvud.
Men vill du ha mindre jobb och mer åka är det väl att gå på en 690 duke eller liknande. Då är det mer tanka och köra...men den ser ju inte ut som en racer jue..
Själv skulle jag vilja bygga något med en ktm 690 motor i något fränt chassie. Så man får bra med knuff från början utan trimm och en"snygg" cykel.
Men gillar man och skruva så. Och det bör man göra om man ger sig på supermono. Det är ju det roliga att det är prototyp efter eget huvud.
Men vill du ha mindre jobb och mer åka är det väl att gå på en 690 duke eller liknande. Då är det mer tanka och köra...men den ser ju inte ut som en racer jue..
Själv skulle jag vilja bygga något med en ktm 690 motor i något fränt chassie. Så man får bra med knuff från början utan trimm och en"snygg" cykel.