Bikerbitch
Stolt mamma
Den 30 är jag helt uppbokad på att agera barnvakt till "mina" små fisungar
Bikerbitch skrev:Den 30 är jag helt uppbokad på att agera barnvakt till "mina" små fisungar
SVBABE skrev:Nu har Frida lite fel,
jag bara konstaterade att jag är lite osynlig ibland bara
benkar skrev:Och den 31e antar att jag du ska på tjejkörarundan? Och helgen efter är ev körd för mig. Ser ju inte bra ut det här.. Får kanske nöja mig med Rullarn mfl den 30e? Eller så är det kanske ingen som vill.. då får det bli gaaasarunda istället
/B
Kenta skrev:Hey! Va hände med citatet av den sköna låten ja nynna på förut?? Va?!
Kenta skrev:Lita på de!
Nej. RoLLER är en helreko kille. Trust me!! *ler på `Axel Foley´vis*
benkar skrev:Jo, före/efter/i samband med lördagens Gas och Broms-övningar på Akkurat så slank en groda ur min mun, ut och "träna" lite vägläsning/spårval på krokväg i sansat tempo med BB, Rullarn, samt en annan kompis/bekant till mig, och har inte glömt, så jovisst, bara försöka bestämma dag/helg (typ lör 30 aug kanske?!?) och häng gärna med bakpå! Av årets 950 mil så har min suveräna "skjuts" hängt med 500 mil, så det blir ovant med någon annan därbak, men kul, och hoppas du överlever att det inte blir superfort, men vi kan ju kanske smita iväg en stund...
/B
Lilla_damen skrev:hehe.. herr RoLLER verkar vara en heeelgo typ iallafall,
men jag tycker som sagt att ni mobbas alldeles för mkt. Ibland.
M@ZE skrev:Fy fasen, här rullar man in på sporthoj dot com asså och vilken gammelgädda ser man då ? jorå RoLLER hehe. Så du är ute och lär dig åka sporthåjj, det var som katten.
Skönt forum
Lilla_damen skrev:hehe.. herr RoLLER verkar vara en heeelgo typ iallafall,
men jag tycker som sagt att ni mobbas alldeles för mkt. Ibland.
Stephen skrev:Är ny här på forumet men tycker det vore kul att följa med på någon liten sväng med hojen eller liknande med detta gäng.. Verkar ju vara ett helskönt gäng som har en hel del självironi och humor...
Vågar man haka på nån runda eller är detta bara för de inbitna?¨
Eller vågar man det när RoLLERs kamera är i farten??
Stephen skrev:Låter kanon....
När, var och hur??
Vart ska folk köra nästa gång??
Måste ännu en gång berömma din båge... Störtskön....
Mötte dig på väg in mot stan från Saltsjöbaden för nån vecka sen...
Stor beundrare av dina filmer.....
Många sköna skratt har man fått....
RoLLER skrev:Håll utskik i Träffar/samåkning forumet. Jag TROR att det ska va en Rookie körning den 30'e med Benkar. Annars så verkar det här jäkligt kul http://www.rapido.se/pagang/pagang.php4?exp=1&id=468&PHPSESSID=d2a7ef21724471ee691529b79daa97f0
Synes // RoLL
RoLLER skrev:Absolut! Klart du ska hänga med... jag tror faktiskt att 80-90% av dom som hänger med verkar vara "ganska" färska på SH. Jag hängde på första ggn för 4'a gånger sen.... jag trodde jag skulle bli nerslagen då men det e skitsjyssta lirare allihopa
RoLLER skrev:Hahahaah Tjena din gamla räv!!! Joolu.... man måste ju visa rookisarna på SH hur man petar upp den på bakslangen
RoLLER skrev:
Lilla_damen skrev:
Men vägen till mitt hjärta går ändå genom magen så jag vet ju inte alls om han klarar sej så bra på den fronten..
soppatorsken skrev:Men är det inte du som åker bakpå "gixxer mike" (nick?) med en gixxer 1000? Ni har båda skinnställ med puckel? (och tröjor med tryck på)
Eller är jag ute och snurrar nu?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |