RoLLERs Bakslangskola Del III

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Lilla_damen skrev:
säg att du blev generad, säg att du rodnar! :rodnar
*fniss*
det blir toppen, vars ska man regga groupie klubben, äre mattias man ska snacka med? :crash
näerå skämt åsido, ser fram emot 4an.

Haha.... jaa Mattias sköter alla groupies åt mig :crash du får gå via honom, han provar ut alla först :D :D :D
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Linn gillar att måla, dricka öl och åka bakpå GSX R1000. Hon är inte särskilt lång. Men hon klarade min uttagning (och insättning, hähäh) till groupieregistret galant. Välkommen till RoLLERFaNS, Linn!
 

Wimanski

Råttárd for life!
Gick med
7 Jun 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Råttárd
Mattias skrev:
Linn gillar att måla, dricka öl och åka bakpå GSX R1000. Hon är inte särskilt lång. Men hon klarade min uttagning (och insättning, hähäh) till groupieregistret galant. Välkommen till RoLLERFaNS, Linn!

Kommer du verligen att orka coacha ordentligt idag?

Eller du kanske har så mycket outtömd energi så du bara ber efter mer? :cool:
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag och the Energizer Bunny slutar aldrig. Vi bara går och går.

icon_bunny.jpg
 

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Elrulle
Och när får vi se Oscarsstatyetten Roller? :D

Och du har ju bllivit en djävul på att bakslanga :bow
 

Ken Keniff

Skrapar trisslotter
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tyresö
Hoj
Den brann upp för länge sen och nån ny blev det inte
Här kommer Oscar statyetten.... :p
 

Bifogat

  • squirrel with big nuts.jpg
    squirrel with big nuts.jpg
    27.4 KB · Visningar: 239

Lilla_damen

Version 2.0 med horn
Gick med
26 Jul 2003
Ort
Örnsköldsvik.
Hoj
Honda oldschool - i bitar
pssst... säg inte de här högt, men jag avgudar herrn som kör den där gixxern oxå, så fullt ut kan jag inte vara en groupie, men ja tänkte att man måste ju starta en g-grupp åt RoLLER iaf! :)
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Fett soundtrack !

Fett soundtrack där på slutet. Myror i brallan. Fan den har fastnat i huvudet. Vad heter den ? Ska ha på den när jag renoverar köket här.
 

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Söder
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Istället för att sätta in en och annan bow-smiley vill jag kommentera följande (Obs! Inte i prioritetsordning. Alla delar är lika viktiga för resultatet):

Ditt val av filmmusik. Du har en förmåga att hitta låtar som verkligen förhöjer bilderna och skapar stämning. Jag är oerhört imponerad av dina goda idéer. Måste fråga hur du väljer låtar. Är det sådant du redan har hemma, kommer du att tänka på någon låt som skulle passa och skaffar den, eller sitter du och lyssnar på slumpmässigt valda låtar för att sedan välja?

Bildredigeringen. Genom tajming, snygga kameravinklar och ljud-, bildredigering skapar du en hjälte av en vanlig man. Du borde verkligen fundera på att försörja dig som filmregissör.

Ditt sinne för detaljer. De korta textraderna och de inflikade ljuden som du med precision lyckats välja precis rätt av, gör stor skillnad.

Handlingen/innehållet. Inte nog med att du börjar bli bakslangskung (som rr-groupie är jag motvilligt imponerad av killar som kör på gata, men å andra sidan är det alltid imponerande med folk som kan hantera sin hoj), du kan dessutom konsten att skoja med dig själv, vilket är största beviset på en avslappnad attityd till sig själv och omgivningen. Du är COOL, helt enkelt! Köp den här kanindräkten och gå på krogen i också, så ska jag beundra dig i evighet!
 

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Peking
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Macho Woman skrev:
Ditt val av filmmusik. Du har en förmåga att hitta låtar som verkligen förhöjer bilderna och skapar stämning. Jag är oerhört imponerad av dina goda idéer. Måste fråga hur du väljer låtar. Är det sådant du redan har hemma, kommer du att tänka på någon låt som skulle passa och skaffar den, eller sitter du och lyssnar på slumpmässigt valda låtar för att sedan välja?

Bildredigeringen. Genom tajming, snygga kameravinklar och ljud-, bildredigering skapar du en hjälte av en vanlig man. Du borde verkligen fundera på att försörja dig som filmregissör.

Kan inte annat än att hålla med, Roller har dessutom ett riktigt bra ljud med en helt fantastisk klangbild på musiken i sina filmer, ger mer biokänsla åt folket..

/B
 

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
2x Honda CRF 450
Ja du Roller, jag har sagt det förut och säger det igen.
Du ÄR kung på redigering. :tummenupp
Det är läga att anmäla denna film till någon trevlig tjekiskt kortfilmsfestival eller liknande :fakta Du kommer sopa mattan med dina medtävlande.

Kan man hyra dig som personlig tränare snart :D
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Hahaa. :D

Att Mattias var en sån ligist som kör på bakhjulet utanför dagis visste jag inte.. :rolleyes:
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Ken Keniff skrev:
Här kommer Oscar statyetten.... :p

Tack för statyetten mannen, hur gick det med dig idag då? Jag hörde att du iaf är OK. :tummenupp

Jag har kort på din hoj.... om man nu kan kalla det hoj.... :eek:
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Tjena MW!

Tack för ett sånt uttömmande posotiv kritik.... :D Jo asså.... det här med ljudet... Jag vettesjutton... Jag tror att jag fört faktiskt sitter och lyssnar på låtar eller olika FX ljud.... sen hittar man nåt som man känner skulle passa till nån filmsekvens. Bilderna e alltså anpassade till stor del efter ljudet och musiken.

Sen kan man bara sitta och surfa nätet efter olika ljudeffekter eller musik loopar eller nåt och stöta på nåt man tycker känns bra, utan att eg. leta efter nåt spexiellt. Är det nåt man letar efter så hittar man det aldrig ändå....

Jag brukar ofta loopa ett parti i en låt.... Som t ex låten som rullar när jag kör ut ur lagerbyggnaden är en loopad Just D sekvens.

Det blir bättre utan sång tycker jag.... iaf om inte sången har nåt med filmen att göra....

I textraderna är jag bara ärlig... Jag skriver bara ner det jag eg. tänkte när det spelades in men inte vågade säga :rodnar

Kameravinklar osv är bara slump.... Allt som är filmat är slumpen och improviserat.... Ingenting är genomtänkt eller arrangerat... Kanske därför det blir lite kul :D

1000 Kramar // RoLLER




Macho Woman skrev:
Istället för att sätta in en och annan bow-smiley vill jag kommentera följande (Obs! Inte i prioritetsordning. Alla delar är lika viktiga för resultatet):

Ditt val av filmmusik. Du har en förmåga att hitta låtar som verkligen förhöjer bilderna och skapar stämning. Jag är oerhört imponerad av dina goda idéer. Måste fråga hur du väljer låtar. Är det sådant du redan har hemma, kommer du att tänka på någon låt som skulle passa och skaffar den, eller sitter du och lyssnar på slumpmässigt valda låtar för att sedan välja?

Bildredigeringen. Genom tajming, snygga kameravinklar och ljud-, bildredigering skapar du en hjälte av en vanlig man. Du borde verkligen fundera på att försörja dig som filmregissör.

Ditt sinne för detaljer. De korta textraderna och de inflikade ljuden som du med precision lyckats välja precis rätt av, gör stor skillnad.

Handlingen/innehållet. Inte nog med att du börjar bli bakslangskung (som rr-groupie är jag motvilligt imponerad av killar som kör på gata, men å andra sidan är det alltid imponerande med folk som kan hantera sin hoj), du kan dessutom konsten att skoja med dig själv, vilket är största beviset på en avslappnad attityd till sig själv och omgivningen. Du är COOL, helt enkelt! Köp den här kanindräkten och gå på krogen i också, så ska jag beundra dig i evighet!
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Ja, jag. Han är lite för tjock, tycker jag. Men han är snäll mot barn.
 

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Märsön
Hoj
Fireblade
eisbaer skrev:
Jag tycker killen med arlen ness-stället var söt. Nån som har hans nummer?

... jag har fått ett nummer av honom, tror det är hans... han är inte bara söt, han kan meka också.. :bow
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top