Pejo skrev:Ett litet önskemål/tips: I creditsen på slutet, nämn artist/låt på den musik du har i filmen sen... så man kan ladda hem sound-track:et...
Okie.... Jag har skrivit ner det i Att-Göra filen. Tack för tipset!
Pejo skrev:Ett litet önskemål/tips: I creditsen på slutet, nämn artist/låt på den musik du har i filmen sen... så man kan ladda hem sound-track:et...
Pejo skrev:Ja, alltså Road betyder landsväg eller gata. Racing betyder tävling. Med andra ord är ju tävling på gata det genuint rätta och riktiga, och tävling på bana borde kallas CR, Circuit Racing.
Äller?
Åh, tufft. Nästa gång kanske man ska ägna sig åt att gasa lite oxå då. Har du fått dina titansskruvpuckar än? Eller beställdes det inte ett ilbud i natt?RoLLER skrev:Japps..... Jag sitter och rippar ner clips nu.... Man hör skraaaaaaaaaap högt och tydligt när du pose-skrapar förbi kameran =) Det gör man inte på mig =(
pvcraketen skrev:Åh, tufft. Nästa gång kanske man ska ägna sig åt att gasa lite oxå då. Har du fått dina titansskruvpuckar än? Eller beställdes det inte ett ilbud i natt?
wheelieman skrev:Fa... företagets internetpolicy tillåter inte nedladdning, kan dock tänka mig innehållet...eller är det faktiskt så att du fått upp farten i kurvorna också...Va...Va...Va.
När skulle ni ut och leka nästa gång? Funderar på och låta busen få se och känna på lite friskluft.....
pvcraketen skrev:Åh, tufft. Nästa gång kanske man ska ägna sig åt att gasa lite oxå då. Har du fått dina titansskruvpuckar än? Eller beställdes det inte ett ilbud i natt?
RoLLER skrev:Klart man måste ha Titan!!! Men vart fan tjackar man skiten?
Heli skrev:Du kan få mina utnötta med titan i!! Phett med cred.
Eller gör en klassiker borra hål i puckarna och slå in Zippostift.
EDIT:Köpte mina gamla, på dåvarande crossroads.
Hittar du nya nånstans, vill jag oxå veta?
Strider skrev:fastcorner.se
Som sagt, på onsdag bär det åter av söderut. Hänga på?wheelieman skrev:När skulle ni ut och leka nästa gång? Funderar på och låta busen få se och känna på lite friskluft.....
pvcraketen skrev:Som sagt, på onsdag bär det åter av söderut. Hänga på?
RoLLER skrev:Jag vill börja med att (som kommer att synas/märkas i slutfilmen) tacka alla som har sponsrat mig med kamerareparationen!!! Sen så tänkte jag rella en liten teaser från dagens körning.... Intro osv får ni se i slut-prodden.
(35mb)
Långsam server...
http://www.smtm.se/mc/RR_Skolan_I-TEASER-2.wmv
FET SNABB SERVER!!! 1 GB
http://nsv1.nsc.liu.se/moto/RR_Skolan_I-TEASER-2.wmv
Nejvbie skrev:Verkar som om båda länkarna är nere
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|