Sitter och jobbar med detta event nu, det är en hel del att stå i för att organisera ett event med så många inblandade i
Hur många aktiva kommer att deltaga ungefär tro? Det verkar vara en jäkla massa klasser iallafall
Jag antar och hoppas att det inte är 95db som gäller.
Sitter och jobbar med detta event nu, det är en hel del att stå i för att organisera ett event med så många inblandade i
lycka till!! hoppas du har lite tid över för att även putsa på din 1.39.8 på måndag! .... 39 tid med slitna däck du borde kunna ta en 38 om vädret tillåter!
Hur är det med biljetter? Är det gott om dem kvar? Försöker få med ett gäng ner till lördag eller söndag...
/Marcus
som VANLIGT kommer man på denna info för sent, hade jag vetat förra veckan hade jag lätt bokat in lördagen & söndagen, skulle åka enbart för GP Masters, de är just 60 och 70 talet som är intressant och skoj.
Skoj var det! För ett gamlo som jag var det härligt att se OCH HÖRA Gunnar Nilssons Lotus och Ronnies March varva ut längs depårakan! Stefan Lill-Lövis satte pole i en March med 1.28.
Ska ni dit så ta med en tunnbrödsrulle, kaffe o dricka. Det var en timmas kö till korvmojen ídag! Så hur det blir imorgon och på söndag vågar jag inte tänka på.
Men vart tog alla feta Lola, Ferrari och Porsche 917 vägen?
10 sekunder snabbare än ChorezSkoj var det! För ett gamlo som jag var det härligt att se OCH HÖRA Gunnar Nilssons Lotus och Ronnies March varva ut längs depårakan! Stefan Lill-Lövis satte pole i en March med 1.28.
10 sekunder snabbare än Chorez
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |