Rookie 1000 -04 med streetfighter

Super-Henkan

Dirt Rider
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gixxer 1000 k5
Tycker detta är en snygg hoj för att inte vara en R1 fighter
Kan de i Italien så kan väl jag...

Det nog mig du träffa...
Jo jag håller på att klura på det... gillar inte när det blir för "seriöst"... jag vill bara ha kul...

Ett Kl12 stöd kanske man skall montera? då kan man göra en riktig fin slutspurt... :tummenupp
//Henrik

Bifogat

• 5.jpg
    5.jpg
    117.6 KB · Visningar: 125

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Teddy skrev:
Hur gjorde grabbarna på andra sidan ankdammen på 70-talet då? Körde inte de hojar som kan liknas vid dagens Streetfighters? Upprätt körstållning och utan kåpa fram. Eller är jag helt ute och cyklar? Jag är lite för ung för att veta (oh, äntligen fick man vara ung!).
Alla säger ju att det går - och att det är ballt - men att det inte är det bästa om man skall tävla.

Eddie tävlade mot snubbar som hade likvärdiga eller sämre cyklar. Jag minnsförresten när BMW 750 nåt, Laverda Jota och Moto Guzzi Le Mans dominerade banorna i Sverige. Honda CB 750, Kawasaki Z900 osv fick rejält med smörj. Förarna av BMW drog på i kurvorna för då reste sig bågen av kardaneffekten och fick bättre markfrigång. Det gick det med men inte fan är det någon som tävlar i R1000 med en BMW RSnånting för det.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...