Ride like no tomorrow
Ny medlem
Okej, tack för svaren. Hur mycket skillnad blir det på banan för dem som kör med en 2015 hoj och dem som kör med en 00 hoj typ?
Ja, kul att så många bokat nummer.
Nån som vet om det kommer att köras A och B-finaler på rejsen?
Okej, tack för svaren. Hur mycket skillnad blir det på banan för dem som kör med en 2015 hoj och dem som kör med en 00 hoj typ?
Jonas Björklund
41
Hägersten
50 (numera )
BMW s1000rr
Körde r600 förra året, annars nästan inget på sporthoj innan.
Hoppas på övre halvan av r1000. Blir lite tjuvträning i Spanien innan premiären på torpet.
Raoul W
58
Katrineholm
7 som Barry Sheene, ett vinnarnummer.
Yamaha R1 09
Om jag blir helt frisk så kommer jag att jaga hårt...
Rodracing är materialsport. Den som säger något annat bedrar sig själv.
det är helt klart lättare att lägga presentabla tider med en Modern 1000cc på tex Anderstorp än med något mök från slutet på 90 talet alt en 600a.
Helt frisk från vad? Krasch?
Vet man när svemo släpper regeländringar till 2017? Är personligen intresserad av hur det blir med handbromskreppsskyddet, obligatoriskt eller fritt upp till var och en ? Samt lite mer om hur den där regnlampan måste vara kopplad. Till hojens batteri eller om det räcker med en typ cykelnlampa?
Vet man när svemo släpper regeländringar till 2017? Är personligen intresserad av hur det blir med handbromskreppsskyddet, obligatoriskt eller fritt upp till var och en ? Samt lite mer om hur den där regnlampan måste vara kopplad. Till hojens batteri eller om det räcker med en typ cykelnlampa?
Okejdå
#74 Martin (Pajje) Persson
Hade tänkt att köra Speedster, men det sket sig, så nu blir det eventuellt R1000 i sommar, får se om tiden o pengarna räcker till.
Hade tänkt köra en ombyggd SV1000, så ingen fara att någon blir omkörd på rakan (troligtvis inte nån annanstans heller)
Och passar på att kolla om du som lyckades norpa nr 42 för mig då det inte funkade på min mobil att boka nummer, om det är viktigt med det numret eller om du bara tog ett i högen, för att för mig har det lite sentimentalt värde, om du kan tänka dig att byta.
Skickat från min D6503 via Tapatalk
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |