Rookie 600 filmen från Falken

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Ligger nu på www.ketogan.com detta är den första filmen av 3 ifrån Falken, R-1000 kommer senare.
Tyck gärna till ang. klippning osv, endast en kamera va igång under R-600 så det är lite tunt med banmaterial.
Tack till alla som hjälpte till & tack till Kato :tummenupp

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Härligt! :tummenupp

Lite segt med bara en kameravinkel dock :( ...men det blir väl fler till R1000 filmen!?

Snabba snabba, jobba, jobba!!! :whip

p.s. någon(pålle?) som vet vad som hände med Pålles visir under räjset?? såg bara hur det splitrades på rakan :confused:

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
kajlyl skrev:

Lite segt med bara en kameravinkel dock :( ...men det blir väl fler till R1000 filmen!?

p.s. någon(pålle?) som vet vad som hände med Pålles visir under räjset?? såg bara hur det splitrades på rakan :confused:
4 Kameror va igång under R-1000 loppet :tummenupp
Gillar ni mixen av depåsnack :confused:

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
GSXR1100R skrev:
4 Kameror va igång under R-1000 loppet :tummenupp
Gillar ni mixen av depåsnack :confused:

Det är ju nästan det som är roligast :) så det kanske är bra att mixa prat och åkbilder om vartannat. Bra jobbat, Micke :tummenupp

THE ONE AND ONLY
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
K7
kajlyl skrev:

Det försvann mitt på rakan.... (tittade förm. bakåt)

Men inte blev killen långsammare för det :tummenupp utan jag tror minnsan att han körde om ett par stycken, förmodligen
med tårarna sprutande i hjälmen och helt förblindad, starkt gjort att fortsätta :bow

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
#11 skrev:
Det försvann mitt på rakan.... (tittade förm. bakåt)

Men inte blev killen långsammare för det :tummenupp utan jag tror minnsan att han körde om ett par stycken, förmodligen
med tårarna sprutande i hjälmen och helt förblindad, starkt gjort att fortsätta :bow

tur att han har glasögon :fakta

Såg nästan ut som om han träffades av något! gick sönder i vänster kanten och sen flandrade rundor på rakan i några varv...

Pålle: skaffa lexan visir :tummenupp

THE ONE AND ONLY
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
K7
kajlyl skrev:
tur att han har glasögon :fakta

Såg nästan ut som om han träffades av något! gick sönder i vänster kanten och sen flandrade rundor på rakan i några varv...

Pålle: skaffa lexan visir :tummenupp

Skulle tippa på att det helt enkelt åkte upp när han vände sig om och att det då blåste av när fartvinden fick tag i det.

Villket flax att han hade glasögon på sig :cool:

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ZoulFly skrev:
Det är ju nästan det som är roligast :) så det kanske är bra att mixa prat och åkbilder om vartannat. Bra jobbat, Micke :tummenupp
Nästa gång måste vi ha en såndära proffsig microfon med jätteboll, MW suktade när hon såg dom stora håriga bollarna.
Ljudet från MW:s väna stämma drunknade i brölet ifrån motorerna.

metallgutten

ganska okej
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha XJR 1300
Ja, en såndäringa mikrofon med en raggsocka ovanpå hade inte varit att förkasta, annars gillar filmen skarpt - gillar allt du gör Micke :kär

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
metallgutten skrev:
Ja, en såndäringa mikrofon med en raggsocka ovanpå hade inte varit att förkasta, annars gillar filmen skarpt - gillar allt du gör Micke :kär
Du vet vad som gäller, jag kommer förbi med kameran sent på natten *flås* :D

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
bgix skrev:
Inte ovanligt. På crossbanan går det alltid fortast i skymningen just innan det blir helt mörkt.

Ehhh, kanske jag som är trög, men kan du utveckla vad du menar...

Pålle

Nä, jag bara tittar lite.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Leksaker i garaget
Jag fattades sidokåpan på vänstersidan och smart som jag var tittade jag bakåt på rakan vridandes huvudet åt höger, and then gone it was! hårdrock utan visir :crash

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
125 som laddat hem gratisrullen och 10% som kommenterat, det tar timmar att klippa filmer och vi som håller på med fulklipp vill gärna se vad ni tycker, typ filmen suger fet purjo etc
Om ni inte sporrar oss så skiter vi att klippa film och går ut och :öl istället.
Skriv nu ris eller ros , det kan väl inte vara så jobbigt.

:notme

Relapse

I'm on a lonely road
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Det var sketakul att se filmen. Det enda plumparna var ljudet som i några fall kunde vara tydligare. Riktmik, blåsskydd, kanske vore bra... Sedan var det kanske lite enformigt att se alla hojar från i stort sett samma position.

Men detta är småsaker. Man får en hel del närvarokänsla genom såna här filmer. Många tummar upp för alla som filmat/klippt. :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Jag säger bara en sak: Meera!

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Tankar för glatta livet. Kommentar kommer! Var god och dröj!

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Relapse skrev:
Det var sketakul att se filmen. Det enda plumparna var ljudet som i några fall kunde vara tydligare. Riktmik, blåsskydd, kanske vore bra... Sedan var det kanske lite enformigt att se alla hojar från i stort sett samma position.

Men detta är småsaker. Man får en hel del närvarokänsla genom såna här filmer. Många tummar upp för alla som filmat/klippt. :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Jag säger bara en sak: Meera!
Det ska vi fixa till nästa gång, MW = Mummel Woman ;)

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Coolt, var kanonkul att se. Lite synd att det inte fanns fler kameror igång under rejset.

Keep it up!

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
DumDum skrev:
Coolt, var kanonkul att se. Lite synd att det inte fanns fler kameror igång under rejset.

Keep it up!
Vänta tills ni får se R-1000 filmen, 3 kameror på banan och en onboard cam ifrån Xenos hoj, man ser CA hela tiden, vafför tutade inte Xeno och körde om, han la ju snabbare varv än CA :D

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...