Rookie 600 filmen från Falken

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Kan du ge en cirka tid då nästa kommer?

... bara så man kan ge F5-knappen en liten pause menar jag ;)

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
kajlyl skrev:
Kan du ge en cirka tid då nästa kommer?

... bara så man kan ge F5-knappen en liten pause menar jag ;)
Väntar på cd ifrån Soul flugaren, sen ska jag klippa, jag kör Bike Events på Knudan i môrrn :D

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
Bra film! :tummenupp

Klippningen är i proffsklass som vanligt, finns inga planer på regissöryrket?

Liiite kritik skadar väl dock aldrig inför framtida produktioner?

Försök att få ner kameran mer i marknivå. Som det är nu tas nästan 2/3 av rutan upp av himlen och träd.
Samt zooma in ÄNNU mer!!

Förresten, varför har Chrille en trendig pojkbandströja som det står "Offspring" på? Frågade du inte det Macho Woman?

Längtar till R1000 filmen - skynda!!!!

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
GSXR1100R skrev:
Väntar på cd ifrån Soul flugaren, sen ska jag klippa, jag kör Bike Events på Knudan i môrrn :D

Den åkte på lådan igår så jag hoppas den är framme idag, för nu vill jag se fiiiiiiilllmm :)

THE ONE AND ONLY
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
K7
ZoulFly skrev:
Den åkte på lådan igår så jag hoppas den är framme idag, för nu vill jag se fiiiiiiilllmm :)

Innstämmer :fakta upp med den NU :)
Nu så här i efterhand skulle det vara kul att se hur det såg ut när jag och hojen vippade omkull ;) att sedan se mina känsloutryck är nog något jag bävar för, :mad: jag var milt utryckt förbannad när det hände.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
#11 skrev:
Innstämmer :fakta upp med den NU :)
Nu så här i efterhand skulle det vara kul att se hur det såg ut när jag och hojen vippade omkull ;) att sedan se mina känsloutryck är nog något jag bävar för, :mad: jag var milt utryckt förbannad när det hände.

Då skulle du sett känslouttrycken på din fruga och Alma när de dök i stort sett samtidigt nere efter start mål.
Vi i publiken hörde dom :mad: :6surkart :6surkart :4skrika

THE ONE AND ONLY
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
K7
Chrille skrev:
Då skulle du sett känslouttrycken på din fruga och Alma när de dök i stort sett samtidigt nere efter start mål.
Vi i publiken hörde dom :mad: :6surkart :6surkart :4skrika

Gulflaggan (som kom fram när Alma åkte av) var orsaken till att Karen ochså åkte ut i gruset :(

Så det ÄR Almas fel, för hade inte han glömt att svänga hade det aldrig hänt :fakta :D

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ZoulFly skrev:
Cd:n kom idag tack ZF, dock är jag sleten efter en heldag på Knudan med Bike Events ( Camillo & Xeno var där och fusktränande som vanligt)
Sonen snubblade ur sladden till kameran så nu får jag ladda igen, filmen beräknas klar till midsommar om jag hinner, bättre att göra en bra film än en snabb.

Tjata nu då ;)

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Tjatar för fullt ju! :fakta Se till att bli färdig nu! MEN det måste även bli väldigt bra!

*på klingande sthlmska* kåm ijeen nurå!

Själv så sitter jag med lite över 100 bilder från falken utspridda över golvet och ska precis börja scanna. Vad ni är söta pojkar och flickor! :D

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
DumDum skrev:
Tjatar för fullt ju! :fakta Se till att bli färdig nu! MEN det måste även bli väldigt bra!

Själv så sitter jag med lite över 100 bilder från falken utspridda över golvet och ska precis börja scanna. Vad ni är söta pojkar och flickor! :D
Zoulfly skickade CD med massor av fina bilder men ingen film??? hallå var är filmen då Zoulfly :fakta

Jag her påbörjat skapelsen av R-1000 på Falken

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
DumDum skrev:

Zoulfly skickade CD med massor av fina bilder men ingen film??? hallå var är filmen då Zoulfly :fakta

Jag har påbörjat skapelsen av R-1000 på Falken

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Jag kan gnälla ännu mer... Jag vet du är kort i rocken Micke, men du kan väl i allafall försööööka få kameran någerlunda i ansiktshöjd. :D :D Eller var det ett trick för att få MWs behag att synas mer??? Snuskgubbe där!! :D :tummenupp

Ser fram emot R1000 filmen, kommer att bli rena Eurosport med flera kameror. Depåsnack rockar, mkt roligare film när förarna pratar lite också! :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
CorbenDallas skrev:
Jag kan gnälla ännu mer... Jag vet du är kort i rocken Micke, men du kan väl i allafall försööööka få kameran någerlunda i ansiktshöjd. :D :D Eller var det ett trick för att få MWs behag att synas mer??? Snuskgubbe där!! :D :tummenupp

Tyst nu korven, jag trixar aldrig med sådant, stativet är ju ett ministativ därför blir det lite konstig vinkel, jag försökte att filma på frihand men blev för upphetsad av MW så hela kameran skakade :whip

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
GSXR1100R skrev:
Tyst nu korven, jag trixar aldrig med sådant, stativet är ju ett ministativ därför blir det lite konstig vinkel, jag försökte att filma på frihand men blev för upphetsad av MW så hela kameran skakade :whip

Ursäkter ursäkter... Har du min stativmojäng föresten? Jag vill tro den satt på kameran när du fick den sist... :eek:

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
GSXR1100R skrev:
Cd:n kom idag tack ZF, dock är jag sleten efter en heldag på Knudan med Bike Events ( Camillo & Xeno var där och fusktränande som vanligt)
Sonen snubblade ur sladden till kameran så nu får jag ladda igen, filmen beräknas klar till midsommar om jag hinner, bättre att göra en bra film än en snabb.

Tjata nu då ;)
[/QUOTE

NEEEEJ! Du MÅSTE göra den klar IDAG!!!

I morgon får jag ju toktanka med mitt modem hemma ju.

O sen när jag väl får hem den är jag för full för att se den - DET ÄR JU MIDSOMMARAFTON!! :öl

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
CorbenDallas skrev:
Ursäkter ursäkter... Har du min stativmojäng föresten? Jag vill tro den satt på kameran när du fick den sist... :eek:

Jappsan jag har stativmojängen & skruven.. man tackar :tummenupp

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...