Dogge är liksom signumet för hela produktionenBrInK skrev:haha ball ju!
dogge gjorde bra intro med!
Väntar på cd ifrån Soul flugaren, sen ska jag klippa, jag kör Bike Events på Knudan i môrrnkajlyl skrev:Kan du ge en cirka tid då nästa kommer?
... bara så man kan ge F5-knappen en liten pause menar jag
GSXR1100R skrev:Väntar på cd ifrån Soul flugaren, sen ska jag klippa, jag kör Bike Events på Knudan i môrrn
ZoulFly skrev:Den åkte på lådan igår så jag hoppas den är framme idag, för nu vill jag se fiiiiiiilllmm
#11 skrev:Innstämmer upp med den NU
Nu så här i efterhand skulle det vara kul att se hur det såg ut när jag och hojen vippade omkull att sedan se mina känsloutryck är nog något jag bävar för, jag var milt utryckt förbannad när det hände.
Chrille skrev:Då skulle du sett känslouttrycken på dinfruga och Alma när de dök i stort sett samtidigt nere efter start mål.
Vi i publiken hörde dom
Chrille skrev:Då skulle du sett känslouttrycken på din fruga och Alma när de dök i stort sett samtidigt nere efter start mål.
Vi i publiken hörde dom
Cd:n kom idag tack ZF, dock är jag sleten efter en heldag på Knudan med Bike Events ( Camillo & Xeno var där och fusktränande som vanligt)ZoulFly skrev:Den åkte på lådan igår så jag hoppas den är framme idag, för nu vill jag se fiiiiiiilllmm
Zoulfly skickade CD med massor av fina bilder men ingen film??? hallå var är filmen då ZoulflyDumDum skrev:Tjatar för fullt ju! Se till att bli färdig nu! MEN det måste även bli väldigt bra!
*på klingande sthlmska* kåm ijeen nurå!
Själv så sitter jag med lite över 100 bilder från falken utspridda över golvet och ska precis börja scanna. Vad ni är söta pojkar och flickor!
Zoulfly skickade CD med massor av fina bilder men ingen film??? hallå var är filmen då ZoulflyDumDum skrev:Tjatar för fullt ju! Se till att bli färdig nu! MEN det måste även bli väldigt bra!
*på klingande sthlmska* kåm ijeen nurå!
Själv så sitter jag med lite över 100 bilder från falken utspridda över golvet och ska precis börja scanna. Vad ni är söta pojkar och flickor!
Tyst nu korven, jag trixar aldrig med sådant, stativet är ju ett ministativ därför blir det lite konstig vinkel, jag försökte att filma på frihand men blev för upphetsad av MW så hela kameran skakadeCorbenDallas skrev:Jag kan gnälla ännu mer... Jag vet du är kort i rocken Micke, men du kan väl i allafall försööööka få kameran någerlunda i ansiktshöjd. Eller var det ett trick för att få MWs behag att synas mer??? Snuskgubbe där!!
GSXR1100R skrev:Tyst nu korven, jag trixar aldrig med sådant, stativet är ju ett ministativ därför blir det lite konstig vinkel, jag försökte att filma på frihand men blev för upphetsad av MW så hela kameran skakade
GSXR1100R skrev:Cd:n kom idag tack ZF, dock är jag sleten efter en heldag på Knudan med Bike Events ( Camillo & Xeno var där och fusktränande som vanligt)
Sonen snubblade ur sladden till kameran så nu får jag ladda igen, filmen beräknas klar till midsommar om jag hinner, bättre att göra en bra film än en snabb.
Tjata nu då [/QUOTE
NEEEEJ! Du MÅSTE göra den klar IDAG!!!
I morgon får jag ju toktanka med mitt modem hemma ju.
O sen när jag väl får hem den är jag för full för att se den - DET ÄR JU MIDSOMMARAFTON!!
CorbenDallas skrev:Ursäkter ursäkter... Har du min stativmojäng föresten? Jag vill tro den satt på kameran när du fick den sist...
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari