fast om vi ska vara helt ärliga så går det ju alltid jätte bra att hylla husaberg på alla de viss men om någon sedan säger ett nedlåtande ord om husaberg eller en husaberg förare så blir det rubriker.
jag säger varken bu eller bä om något märke, man kör det man gillar bäst eller får bäst uppbackning av/för
sen att chad är en av världens bästa förare och att han råkar köra yamma kan ju varken jag eller lenny hjälpa
Hur menar du nu? Det är väl ingen som har sagt något ont eller nedlåtande om vare sig det ena eller andra märket. Att du är av den neutrala uppfattningen är jag väl medveten om, då du ju byter varje säsong. Det jag reagerade på vilket jag hoppas framgår av mitt tidigare inlägg, är att det på Johans tidigare inlägg mest var tur att Broke vann SM, vilket jag motsätter mig. Han vann för att han är duktig och hade givetvis en del flyt oxå. Man måste ha flyt och vara jämn under en hel säsong för att vinna ett SM.
Det har ingenting av avgörande betydelse med hojjens "färg" att göra om du ska vinna ett SM. Däremot måste du vara bland dom bästa för att kunna ro hem en sådan prestation. Vilket Broke utan tvivel är. Han placerade sig femma i ett VM-heat nu i helgen som var. Jag stod själv och tittade. Och han är av den kalibern att han utan att skämmas kan vinna ett SM. På sina egna meriter.
Synd bara att han nu funderar på att sluta. Grabben förtjänar mera uppbackning.
Till sist, så sant så sant. Håller med dig helt och hållet. Varken du eller någon annan kan rå för vad VM åkarna kör för märke. Därför tycker jag att det för min egen del inte spelar någon roll vad jag själv kör runt på. Det kan dock medföra lite problem att byta nu när man har så mycket extra delar som inte passar på vad som helst.
Förresten, grattis Percy till årets rookie.