Jaha, och vad händer sen?Alltså bilister som sprejar mig med spolarvätska när jag sitter på hojen.. dom brukar inte tycka det är lika kul när man kör upp bredvid dom när dom stannat.
Jaha, och vad händer sen?Alltså bilister som sprejar mig med spolarvätska när jag sitter på hojen.. dom brukar inte tycka det är lika kul när man kör upp bredvid dom när dom stannat.
Misshandlar dom till döTts med kjettingen såklart, plus fuckyouburnout på liket! Fanns det ngt annat alternativ?Jaha, och vad händer sen?
Och allt detta för att bilisten fick en måsskit på rutan och ville se nåt, medan du låg en meter bakom med helljuset på och inte var erfaren nog att inse att detta kunde hända?Misshandlar dom till döTts med kjettingen såklart, plus fuckyouburnout på liket! Fanns det ngt annat alternativ?
Som sagt its my way or the highway.Och allt detta för att bilisten fick en måsskit på rutan och ville se nåt, medan du låg en meter bakom med helljuset på och inte var erfaren nog att inse att detta kunde hända?
Topp på den! Körde dit idag och installerade mig. Där var det jazz på spelaren (ja jag lyssnar på allt, ja), vintage-inredning, gott kaffe, trevlig ägare (tror jag det var, mannen i huset) så Rosenhill är numera historia. Mycket trevligare på Eldtomta.Kör vidare till eldtomta. Bättre fika, och en anledning att köra lite längre.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|