Stockel
Ny medlem
Imorgon är det dags för en långtur igen! Avfärd McDonalds Väsby 10.30, hemma igen till kl 18.
Någon som är sugen?
Någon som är sugen?
Visst, jag kommer med som vanligtStockel skrev:Imorgon är det dags för en långtur igen! Avfärd McDonalds Väsby 10.30, hemma igen till kl 18.
Någon som är sugen?
Anders 500 skrev:Vilket tempo håller ni
Kanske inte för hojen men kanske för mig......Får väl försöka vingla med i bakvattnetStockel skrev:Ganska bra tempo men inte våldsamt fort. Inga problem för en 996.
Stockel skrev:Imorgon är det dags för en långtur igen! Avfärd McDonalds Väsby 10.30, hemma igen till kl 18.
Någon som är sugen?
Stockel skrev:Tack så mycket för hjälpen!!!!!! Blev nyss utsläppt och har inga skador förutom en ömmande axel (som enl läkaren ska göra ännu ondare i morgon )
Det där var riktigt otäckt och man får sig en rejäl tankeställare. Hade lika gärna kunnat sluta med allvarliga skador.
Trist att dagen blev såhär... och utan någon synbar anledning också.
Ta det lugnt ni som läser det här... det var inte så kul att ringa mamma och berätta om olyckan. Och då var det ändå det bästa möjliga utfallet.
(skriver lite mer utförligt sen).
Martin
Stockel skrev:Tack så mycket för hjälpen!!!!!! Blev nyss utsläppt och har inga skador förutom en ömmande axel (som enl läkaren ska göra ännu ondare i morgon )
Det där var riktigt otäckt och man får sig en rejäl tankeställare. Hade lika gärna kunnat sluta med allvarliga skador.
Trist att dagen blev såhär... och utan någon synbar anledning också.
Ta det lugnt ni som läser det här... det var inte så kul att ringa mamma och berätta om olyckan. Och då var det ändå det bästa möjliga utfallet.
(skriver lite mer utförligt sen).
Martin
Micke N skrev:Verkade dessutom som vi blev statister i GR3 på hemvägen, eller så var GR bara ute och tränade för "Uppsala run". /Micke
Stockel skrev:Tack så mycket för hjälpen!!!!!! Blev nyss utsläppt och har inga skador förutom en ömmande axel (som enl läkaren ska göra ännu ondare i morgon )Martin
RoLLER skrev:Det blir inge mer "road" däck i framtiden kan jag tänka mig!
Micke N skrev:Verkade dessutom som vi blev statister i GR3 på hemvägen, eller så var GR bara ute och tränade för "Uppsala run".
Krya på dig.
/Micke
Runken skrev:Körde han en gul blade och ett helvitt skinnställ???
Kan någon tala om vad som hände och hur?
Mattias skrev:Road-däck funkar utmärkt!
Upp och på't igen, stockel!
RoLLER skrev:Näe en Svart Blade/Silveraktigt skinställ.
Lowside vid knäskrap.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |