Rossi I F1 2007

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Värmdö
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Rossi ringde mig nyss och tjatade som f-n om att han vill göra The Ultimate Hat-trick, dvs ta hem MotoGp, F1 OCH Svenska 250SP-cupen samma år.
INGEN HAR GJORT DET TIDIGARE!
Först då blir han en redig legend! :hihi
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
JAg tror på det när jag ser det :brinnerup verkar va taget ur luften allt i aftonbladets artikel

när ser verkligen att Rossi fortsätter men kanske inte för yhamha mer ducati hade vart häftigt hel italenskt lr att han även kör 250 och 125 ta en hatrick :hihi
 

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
Torkel skrev:
Rossi ringde mig nyss och tjatade som f-n om att han vill göra The Ultimate Hat-trick, dvs ta hem MotoGp, F1 OCH Svenska 250SP-cupen samma år.
INGEN HAR GJORT DET TIDIGARE!
Först då blir han en redig legend! :hihi

Tror inte han tar hem 250SP-cupen, ny hoj och bara nya banor tror jag blir en för svår kombination även för Rossi. :D
 

bo$ken

HarleyF0rum.se
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
H-D, Choppa
Låt grabben göra vad fan han vill....kaxigt tycker jag...han e ung rik och har talang för allt...e man redan bäst på moto GP så varför inte utmana arslena i F1...ingen har väl dött av att bli rik, elle?
 

Pertan

ESTJ
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Vänge
Hoj
Aprilia Mille 2K
Hett ämne det här jag tror jag dubbelpostar mina inlägg också.

En tidning som är en mutation av Pravda och Hänt i veckan kan man inte lita på, men stämmer det så hoppas jag att Rossi spöar upp skomakarn och plockar titeln, dock hade det varit lite kul om han vunnit sista året på en Ducati eller Aprilia men...............
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Klart grabben ska ha en husvagn!

Eller vad var det tråden handlade om nu igen? :va Jaa..just det ja, spekulationer! :hihi
 

homer_s

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2005
Ort
gällivare
Hoj
r1
Läste på f1universe för ett tag sen då dementerade båder Rossi och ferarri att dom hade kontrakt. Tyvärr hittade jag inte igen den. Men det skulle inte förvåna mig om han kommer att få det.ferarri vill nog hemskt gärna ha dit han för all pr han drar till sig
 

avatar

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Ort
-
Hoj
Spritt ny
tummen_upp.jpg
 

Foggy

-
Gick med
17 Apr 2003
Ort
-
Hoj
ZX-9R -01/02
Goodstuff skrev:
Spencer gjorde det ju 82 så det kan ju gå.
Rossi och Watz i samma team låter väl bra?
Tja, det var ju iofs 1985 som "Fast Freddie" vann dubbelt (f.ö. enda året han körde 250-vm, enligt motogp.com) men det förringar ju knappast hans insats... Undrar vad Unibet har för odds på den teambildningen förresten :D?
/F.
 

Showtime

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R6 race -17, R6 race -13, z800 -15
isse skrev:
"Frågan är vem som i så fall gör honom sällskap hos Ferrari, Michael Schumacher vars kontrakt går ut efter nästa säsong, eller ansluter Kimi Räikkönen?"

Ferrarri har väl iof just tecknat kontrakt med Felipe Massa om jag inte är helt ute o cyklar...som ska ta Rubens plats till 2006.

/N

Felipe Massa har endast skrivit ett 1 års kontrakt för 2006 hos ferrari...
 

Fist Woman

Guest
Foggy skrev:
Tja, det var ju iofs 1985 som "Fast Freddie" vann dubbelt (f.ö. enda året han körde 250-vm, enligt motogp.com) men det förringar ju knappast hans insats... Undrar vad Unibet har för odds på den teambildningen förresten :D?
/F.

Tänk om man kunde få se Mike Hailwood, Joey Dunlop, Freddie Spencer, Eddie Lawson, Kevin Shwantz, Mick Doohan,Valentino Rossi och Spöket i samma race, det vore TV-underhållning det!!

Men den som tror att det blir en pensionerad mästares "walk in the park" för Rossi i F1 hänger nog inte riktigt med i vad som händer i F1. Tekniknivån är högre, farten är högre och pressen från media är en helt annan än i MotoGP.

Men visst, han är redan helgonförklarad i Italien och hans gamla grannar i Rimini gör redan på sig av glädje över ryktena om honom i en Ferrari.
Men glöm inte bort att Rossi behöver F1 mer än vad F1 behöver Rossi.
 

Fillee

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2005
Ort
Sölvesborg
Hoj
Ducati 1098
oscar skrev:
Ganska kul att se svennar som tror på allt de läser (i kvällsblaskor)!

håller med om de...står inget på motogps hemsida och mitt under Silly Season kan man inte tro på mycke man hör... :7peta
 

Nicko@K.A.P

"Inte riktig funtad..."
Gick med
22 Mar 2004
Ort
Götlaborg
Hoj
Ras
Fist Woman skrev:
Men glöm inte bort att Rossi behöver F1 mer än vad F1 behöver Rossi.

*Skratt*

Eccelstone lr vad han nu heter har själv gått ut med att han hemskt gärna skulle vilja se Rossi i F1 då han får uppmärksamhet var hän han än befinner sig.
Så där gick du bet.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top