Rossi suger tumme....

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
yonsson skrev:
Med tanke på hur spinkig han är så tog jag för givet att han drar i sig minst ett paket och en 75a om dagen :hihi
Det är 2 100 kalorier i ett helrör 40% sprit.

Förlåt, kunde itne hålla mig :rodnar :gnissla

Gick med
25 Apr 2003
Hoj
.
ViktorW. skrev:
grabben har vunnit mer vm än vad någon kan drömma om, klart han kan kosta på sig att softa lite, vad hade ni gjort om ni hade haft åtskilliga mille på banken?

...i hans kläder så hade jag inte varit ute och åkt hoj på fritiden i alla fall.. :D

Eskilsson

Nu med Webbshop för racetillbehör
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
ZX10R -09
ViktorW. skrev:
grabben har vunnit mer vm än vad någon kan drömma om, klart han kan kosta på sig att softa lite, vad hade ni gjort om ni hade haft åtskilliga mille på banken?

I alla fall skaffat mindre brud än hon på bilden, Gärna flera. Och med stora :tuttar, inga kläder och bubbelpool, skumpa, massa polare, cool musik, vattenskotrar, ännu flera brudar, ett live band....

(Om någon tyckte det där lät illa så tar jag tillbaka det och hävdar motsattsen).

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Vad ska den här tråden leda till ? Jag kan inte heller se att tråden är MC-relaterad när trådskaparen har med lite skitsnack och paparazzibilder på Valentino Rossi som slappnar av lite.

sandstream

Guest
Rasorblade skrev:
Om han nu röker så förstår jag inte varför han é emot tobaksreklam på hojen?! :va
Han har tydligen vänt kappan efter vinden eftersom han kommer att åka på en Camel Yamaha i år.

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Rasorblade skrev:
Om han nu röker så förstår jag inte varför han é emot tobaksreklam på hojen?! :va
Han vill väl inte att småkidsen som höjer honom till skyarna skall ta efter detta befända beteende :ajjabajja

Triggerhappy skrev:
Skönt att se att tränar på samma sätt som jag!
Samma här... fast jag röker inte.
Det kompenserar jag med mer sprit och fler brudar istället :tuttar :öl :tuttar

ViktorW. skrev:
Vad säger du?
Kan man ställa in sin mille på banken? Gäller det bara Aprilia eller tror du dom tar emot en ZX9R också? Är det varmförvaring? :gnissla :rofl

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
gamla bilder men skönt att se att han lever efter team Gothias motto :fyllisar :tuttar :yoparty

Alex 6R

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
Sukke GSXR -03, antagligen 159hk på hjulet
han e grym Rossi! men där ser han ju ut som en lodare... kanske e inne i italy

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Triggerhappy skrev:
Skönt att se att tränar på samma sätt som jag ! :D

Lär bli andra bullar när han signat för Ferrari...då opererar de väl in en knark och sprit sensor i honom !!! F1 kommer säker krama livslusten ur honom liksom de flesta andra som rattat där. Maximal press- ALLTID !
Eddie Irvine, playboyen nr 1 i F1. Körde för Ferrari så där dog den...

Farstamannen

M-U-G-G MC
Gick med
21 Aug 2004
Hoj
tramp
ViktorW. skrev:

Börja med att skaffat en finare gumma en den där muggiga han släpar runt på bilderna.

Mvh Nicklas.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...