Zinik
Kaizen
Joo, men han får ju en rätt okej lön för att göra något han tycker är skoj, och som han ändå är hyfsat bra på.
Får inte MOZZ det med? Lärare är väl bara för att de är kul?
Joo, men han får ju en rätt okej lön för att göra något han tycker är skoj, och som han ändå är hyfsat bra på.
Du är ju själv ett levande bevis..
Får inte MOZZ det med? Lärare är väl bara för att de är kul?
Jo, men även om han får en hyfsad lön, så MÅSTE han fortfarande tycka att det är grymt kul att köra hoj! För annars skulle han inte vara en topp tre-förare. Och det är sjukt coolt att han orkar hålla glädjen i åkandet så till den grad att han gång efter annan piskar Marquez!!!!
Det är ganska kul att de förarna som kommer upp i toppklassen nu får köra på banan samtidigt som sin barndomsidol. Och dessutom får grundligt med spö av honom.
Jo.... men OM jag vinner SM 2016, så är det inte HEEEEEELT osannolikt att jag........
Vadå "om"?
Du menar väl NÄR du vinner SM 2016?
Ge mig ett antal regnhelger så....
Det är en intressant fråga som nog bara någon med insyn längst in i Yamaha-teamet kan svara på.Vi kommer såklart aldrig få veta, men jag kommer undra över hur mycket, om alls, framgångarna 2015 är ett resultat av att Burgess fick kicken. Javisst, det är två säsonger utan JB nu, men ändå. Vad tror ni?
The things that are currently missing from my CV are racing in NASCAR and the Le Mans 24 Hours Race, a race that I love watching. I hope I'll compete in it some day.
Att han skulle kunna ta titeln 2016 förefaller inte särskilt sannolikt. För 2 veckor sedan gjorde han en dum grej som sannolikt hindrade honom att ta sin sista möjliga titel.
Hur kan Rossi tex säga att Marques hjälpte Lorenzo i Australien. Marques körde ju om Lorenzo och snodde 5poäng. Han hjälpte ju Rossi...hmmm
Precis. Om han ska skylla på någon är det ju sin landsman, och sitt lands fabrik, för att som gör så kraftfulla motorer.
Pressen verkar ha tagit hårt på honom.
Men att ha den inställningen du har, är ju lite historielöst, och det låter ju som att du mest är ute för att provocera.
En del verkar inne på att "alla varit lurade" av Rossi's mediestrategi, under alla år. Jag tror inte att det är så illa. Tror vi fått den riktiga bilden av honom. Begåvad motorcykelförare, ödmjuk person, stark tävlingsinstinkt, och med en graciös, men ibland väl tuff körstil. Inte varje race, för då hade han inte haft det rykte han har. Men en halv gång per säsong, har han väl ställt till med något tveksamt. Och det har publiken förlåtit, tack vare helhetsbilden.
Han verkar ju väldigt genuin som person, och det är nog det som gör att folk tycker om honom.
Lorenzo och Pedrosa håller tillbaka för mycket av sin personlighet för att man ska känna att dom är så där genuina. Pedrosa verkar ha fått en ny inställning på den punkten nu på senare tid. Gissar att det delvis är tack vare den lyckade armoperationen och framgångarna som följt.
Fast vad är det som gör att han har mindre chans att ta titeln nästa år jämfört med i år? Alla aliens sitter på samma hojar o team. Finns det nåt som talar för att Rossi skulle hantera Michelin + enhets-ECU sämre? Kan lika gärna vara tvärtom väl?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|