Rossis ranch

Skurken

Karisma som ett järnspett.
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
790 Duke
Såg den också innan, schysst bana alltså! Som du säger så Visar Rossi har mycket kärlek till racing han har. Martin känns malplacerad :D Det där sista du skrev känns otroligt så onödigt. Varför dra in Stoner i denna tråden redan från början om du ogillar honom så mycket? Han kör inte ens VM längre. Suck.

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Det här måste vara nytt rekord i att drifta ifrån ämnet? :va

Själv tycker jag att jordgubbar är godare än blåbär! Men vilka däck är egentligen bäst?

Och ja, Vale verkar minst sagt brinna för hojar och att leka sig igenom fritiden, jag är inte nå avundsjuk alls! Framförallt är det imponerande att han fortfarande har passionen kvar efter så många år. Visst, han går inte in och vinner allt han ställer upp i, men jag tror inte att han brinner mindre för racingen.

Skurken

Karisma som ett järnspett.
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
790 Duke
P€RRA;5855277 skrev:
Vart nämnde han Stoner? ;)

Det är ju allmänt känt att folk tycker att han är en gnällig barnunge, inte minst du själv och kära Vincent här. Vare sig det är p.g.a att han hotade Rossis fortsatta dominans eller för att man har väldigt svårt att förstå att folk är olika och inte alltid tycker att allt är kanonkul och uttrycker åsikter om saker man inte gillar, låter jag vara osagt, du väljer själv vilket som passar bäst. Det jag ifrågasatte var varför han började med det, bara för att reta upp folk eller? Rossi är en av mina allra största idoler, kan inte en tråd om hans ranch få handla om honom? Nu blir det ju såhär. Ska genast sluta mata trollen.

DjDiff

Skäggo
Gick med
4 Jun 2009
Hoj
Hojlös :-(
Av nån anledning så kom jag att tänka på Farmer Fran i waterboy när Guy Martin pratade.

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Jisses, vilket gött område.. Haha Guy Martin vilket språkgeni och urtypen av sköna engelsk dialekter :tummenupp

Hänz

kRÄnKt!
Gick med
26 Aug 2012
Hoj
GSXR
Rossi är en skön personlighet som älskar racingen med hela sitt hjärta. Hade fan varit riktigt kul att vara polare med han och uppleva det man bara drömmer om :)

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Skumma däck de körde med? Är det flattrack-däck? Borde man inte ha bättre grepp med riktiga crossdäck eller är underlaget för hårt?

Ombordfilm med väldigt entusiastisk italiensk kommentator

Undrar vad lillgrabben önskade sig av tomten (Rossi)? Från typ 3.05

Last edited:
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...