Dom måste vara av nått slags grövre slag, som för hårt arbetande i skogen eller i gruva/stenbrott. Jag måste bara vänta tills den blir riktigt dammig först så att det ser bra ut.
Nej precis. Fjädringen är jag inte riktigt klar över hur jag ska ha den. Nu sitter den på steg #4, ganska styvt dvs. Detta för att hojen ska klara av min Camilla också när jag övar på att skjutsa passagerare. Vi får inte säga att hon är tjock eller tung, då blir hon arg, hon har bara 'lagt på sig över vintern'.lita inte på fabrikens fjäderrekommendationer,
Wow, utmärkt! Då kommer det finnas varg till mig sen! Ooohhh så spännande!Natten mot lördag observerade flera personer ett antal vargar vid konstgräsplanen i Nykvarn.
Wow, utmärkt! Då kommer det finnas varg till mig sen! Ooohhh så spännande!
Fy fan kan dom inte låta djuren få leva...Länsstyrelsen tillåter skyddsjakt på vargen
STOCKHOLMS LÄN På tisdagen meddelade länsstyrelsen att en ensam varg får skjutas i ett område väster om Nykvarn.
Myndigheten förklarar varför beslutet kommer just nu.
Området som omfattas av det så kallade skyddsjaktsbeslutet ligger söder om E20 och norr om Yngern, med Nykvarn längst i öster och sedan västerut, förbi Svartbro och Nygård till väg 223 mot Laxne. Bakgrunden är den varg som rört sig i Nykvarn sista tiden. Den senaste tidens observationer är dock inte de första. LT har vid upprepade tillfällen rapporterat om hur katter försvunnit i såväl Järna som Mölnbo, efter att vargen observerats. Tidigare i år blev även en hund i Järna attackerad av en varg.
Länstidningen Södertälje
etidning.lt.se
Då får TS starta en ny tråd där motorcykeln ifråga används för att köra på vägar i områden där det kan finnas varg men också andra djur.Vi kanske ska hålla tråden till motorcykeln i fråga. Vargdiskusionen kanske ska ha en egen tråd då den annars riskerar att ta över.
Mvh Daniel
Jag tänkte bara eftersom vargdiskusioner brukar kunna röra upp mycket känslor. Men så länge TS och övriga är nöjda så kör på ?Då får TS starta en ny tråd där motorcykeln ifråga används för att köra på vägar i områden där det kan finnas varg men också andra djur.
För annars blir det flykt från ämnet om djuret inte är varg...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|