RPG spel!!

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
Är det någon som lirar eller kan rekommendera något RPG spel till datorn, det ska gå att lira online!!

har spelat cs ett tag nu och insett att jag inte blir bättre, jag bara dör :( Förut spelade jag Diablo II LOD men det tröttnade man på när allting gick utför, alla började fuska och Blizzard fick inte stopp på det, så nu fuskar alla på det spelet, synd på ett så roligt spel!!

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
SkorvKalle skrev:
Är det någon som lirar eller kan rekommendera något RPG spel till datorn, det ska gå att lira online!!

har spelat cs ett tag nu och insett att jag inte blir bättre, jag bara dör :( Förut spelade jag Diablo II LOD men det tröttnade man på när allting gick utför, alla började fuska och Blizzard fick inte stopp på det, så nu fuskar alla på det spelet, synd på ett så roligt spel!!

Spelar Neverwinter nights för fullt. Har inte testat att spela på nätet, men som singelplayergame är det otroligt bra. Vilket iofs de tidigare titlarna i baldursgate serien oxå var.

gladh

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
Re: Re: RPG spel!!

gladh skrev:
Spelar Neverwinter nights för fullt. Har inte testat att spela på nätet, men som singelplayergame är det otroligt bra. Vilket iofs de tidigare titlarna i baldursgate serien oxå var.

gladh

Funderade starkt på det också.. brossan har det liggandes där hemma, så jag ska testa det ikväll. Du vet ingen sida där dom har typ ett forum för spelet eller där man kan kolla tips, ideér osv??

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Re: Re: Re: RPG spel!!

SkorvKalle skrev:
Funderade starkt på det också.. brossan har det liggandes där hemma, så jag ska testa det ikväll. Du vet ingen sida där dom har typ ett forum för spelet eller där man kan kolla tips, ideér osv??

http://nwn.bioware.com/

Du bör ha en orginalare för att spela på nätet.
Det är faktiskt värt att äga. :tummenupp

gladh

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
Re: Re: Re: Re: RPG spel!!

gladh skrev:
http://nwn.bioware.com/

Du bör ha en orginalare för att spela på nätet.
Det är faktiskt värt att äga. :tummenupp

gladh

brossan har en orginalare, så de ska väl funka utan problem, fick hem spelet precis, ska ut o ränna nu men ja installerar de inatt eller imorron bitti, sen jäklar ska ja spela!!! :fakta

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Re: Re: Re: Re: Re: RPG spel!!

SkorvKalle skrev:
brossan har en orginalare, så de ska väl funka utan problem, fick hem spelet precis, ska ut o ränna nu men ja installerar de inatt eller imorron bitti, sen jäklar ska ja spela!!! :fakta

Då får vi inte se många fler inlägg från dig på ett tag :rolleyes:
Du lär garanterat bli fast i ett par veckor.

gladh

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Re: Re: Re: Re: Re: Re: RPG spel!!

gladh skrev:
Då får vi inte se många fler inlägg från dig på ett tag :rolleyes:
Du lär garanterat bli fast i ett par veckor.

gladh

Gammalt som gatan men grymt kul är ju Daggerfall, trots buggarna och taskig grafik. Jag och syrran tokspelade det i flera månader. Vore kul med en uppföljare med samma upplägg, bra spelglädje, aningen bättre gfx och netplay.

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RPG spel!!

abstruse skrev:
Gammalt som gatan men grymt kul är ju Daggerfall, trots buggarna och taskig grafik. Jag och syrran tokspelade det i flera månader. Vore kul med en uppföljare med samma upplägg, bra spelglädje, aningen bättre gfx och netplay.

ska kolla upp det. Alltid kul med nya rpgspel.
Neverwinternights innehåller förövrigt en äventyrs-creation-toolset om man skulle vilja bygga egna äventyr och dela med sig. Eller om man nu vill ladda ner och prova andras alster.
För alla flygnissar rekomenderas Falcon 4.0

gladh

Poyjs

HONDA!! HONDA!! HONDA!! HONDA!! HONDA!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
HONDA NSR125 R
HHAA

Svar på första innlägget.

Kan man inte ens spela Diablo 2 leif of destraktior så skall man nog börja med Gameboy igen.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...