RR Klubblokal

BRA eller ANUS

• Antal röstningar
    0

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Tänkte höra intresset av att ha en klubblokal till RR.. För att få ihop möbler m.m. kan vi alla slänga dit sånt vi inte behöver och kanske lägga en extra slant för hyran..

Vad tycker ni?

Last edited:

Jojjeman

aka farfar
Gick med
12 Apr 2006
Hoj
En tung
Maffan skrev:
2643472 Tänkte höra intresset av att ha en klubblokal till RR.. För att få ihop möbler m.m. kan vi alla slänga dit sånt vi inte behöver och kanske lägga en extra slant för hyran..

Vad tycker ni?

Tryckte sketbra även om ja inte är någon rráre än..

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Jojjeman skrev:
2643487 Tryckte sketbra även om ja inte är någon rráre än..
Man behöver inte VARA RR för att vara med,, RR menas bara att du är korkad nog att köra som en idiot eller att du gör mystjänster åt K :D

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Naaa.
Så ska det fram pengar till hyra o hitan ditan o så ska det betalas o så är det alltid samma människor som ställer upp när det ska till o städas osv osv osv.

Jag tycker RR är bra som det är.
Inga kostnader, inget klydd :D

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
CorbenDallas skrev:
2643595 Naaa.
Så ska det fram pengar till hyra o hitan ditan o så ska det betalas o så är det alltid samma människor som ställer upp när det ska till o städas osv osv osv.

Jag tycker RR är bra som det är.
Inga kostnader, inget klydd :D
Saken e att hyran betalas i vilket fall,, men man kan donera om man ska har större sammankomst.. Kan inte säga förmycket just nu,, men det blir INTE bara RR lokaler :D

Sen kan du ju få tillfälle att spana mer på min häck :tummenupp

majtii

Those were the happy days
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sviterna av en indragning...
RR är ingen klubb, har aldrig varit, bör inte vara och kommer förhoppningsvis inte heller bli det.
Eftersom det inte är någon klubb kan det inte finnas några medlemmar.

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
majtii skrev:
2643808 RR är ingen klubb, har aldrig varit, bör inte vara och kommer förhoppningsvis inte heller bli det.
Eftersom det inte är någon klubb kan det inte finnas några medlemmar.

Ok, försöker bara skapa sämja och ett ställe för folket att kanske samlas på under dom kalla månaderna..:pannkyss

Klubb kanske e fel. Men Samling låter för kyrkligt och grupp låter som musiker..:D

Visst finns det medlemmar som betalar för att vara med.. Eller kanske man ska kalla sig sponsor.. Hmm,,, men men,, samma fråga,, vill folk ha en lokal att samlas i eller inte...

pu77e

Radical Riders
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
cbr 1100
Klart ett ställe att samlas på är ju inte fel men man måste komma ihåg att det är ingen klubb

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Eftersom vi lever i en demokrati så gör jag som sig bör och går tvärt emot folkomröstningen och skaffar en lokal. Räkningen skickar jag i efterhand till alla som är med i KLUBBEN RR :D

Nä,, tanken var att i min blivande företagslokal husa sittplatser, stor TV m.m. för att samlas o kolla MC filmer, GP och SBK. Men eftersom folk vill sitta hemma så blir det väl inget.. Men det var värt ett försök.

trollkarlen

Med lem
Gick med
2 Aug 2004
Hoj
GSX-R 750, CBR 600RR banhippie
Vet inte men Bra vann ju lr ?!?

Lite konstiga alternativ om man vill ha svar dock.

Stäng pollen!! kan lika gärna förknippas med ja bryr mig inte ju :va

/R

Green

Dirty South
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
SixDirtySix
går bara med på det ifall där kommer finnas en stor asfalterad yta att leka på..
plus en sjukstuga med egen sjuksköterska o meckhall:gnissla o oändligt med reservdelar till min hoj:tuttar

Robz

Guest
Maffan skrev:
2645507 ...Nä,, tanken var att i min blivande företagslokal husa sittplatser, stor TV m.m. för att samlas o kolla MC filmer, GP och SBK. Men eftersom folk vill sitta hemma så blir det väl inget.. Men det var värt ett försök.
Ändra Topicen för tråden o jag kommer att rösta - förmodligen även fler :tummenupp
Du kan ju sponsra lokalen genom att sälja prylar där...:pannkyss

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...