Maffan skrev:2643472Tänkte höra intresset av att ha en klubblokal till RR.. För att få ihop möbler m.m. kan vi alla slänga dit sånt vi inte behöver och kanske lägga en extra slant för hyran..
Vad tycker ni?
Man behöver inte VARA RR för att vara med,, RR menas bara att du är korkad nog att köra som en idiot eller att du gör mystjänster åt KJojjeman skrev:2643487Tryckte sketbra även om ja inte är någon rráre än..
Saken e att hyran betalas i vilket fall,, men man kan donera om man ska har större sammankomst.. Kan inte säga förmycket just nu,, men det blir INTE bara RR lokalerCorbenDallas skrev:2643595Naaa.
Så ska det fram pengar till hyra o hitan ditan o så ska det betalas o så är det alltid samma människor som ställer upp när det ska till o städas osv osv osv.
Jag tycker RR är bra som det är.
Inga kostnader, inget klydd
majtii skrev:2643808RR är ingen klubb, har aldrig varit, bör inte vara och kommer förhoppningsvis inte heller bli det.
Eftersom det inte är någon klubb kan det inte finnas några medlemmar.
Man ska inte glömma att komma ihågpu77e skrev:2644329Klart ett ställe att samlas på är ju inte fel men man måste komma ihåg att det är ingen klubb
Maffan skrev:2644854Man ska inte glömma att komma ihåg
Jepp, men folket vill inte,, men du får alltid komma o mysa om du villMr K skrev:2645618lokal är bra
klubb/medlemmar är dåligt
Jag dåMaffan skrev:2645642Jepp, men folket vill inte,, men du får alltid komma o mysa om du vill
Då myser du bara med K så står jag där med flaggan i topp utan hångelJeJo skrev:2645655Jag då
Ändra Topicen för tråden o jag kommer att rösta - förmodligen även flerMaffan skrev:2645507...Nä,, tanken var att i min blivande företagslokal husa sittplatser, stor TV m.m. för att samlas o kolla MC filmer, GP och SBK. Men eftersom folk vill sitta hemma så blir det väl inget.. Men det var värt ett försök.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|