RedBaron
Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Tagga ned ? Det var en åsikt som var inte var affekterad. Släpp den egna affekten och tänk så kanske du förstår.Du vet inte vad du snackar om, så tagga ner lite är du snäll.
Tagga ned ? Det var en åsikt som var inte var affekterad. Släpp den egna affekten och tänk så kanske du förstår.Du vet inte vad du snackar om, så tagga ner lite är du snäll.
Fy fan va sköntPostiva nyheter! Kolla http://www.hn.se/m_standard.php?id=1019791&avdelning_1=109&avdelning_2=167&
Tror att han kan se fram mot ett skapligt skadestånd
Kanske läge att byta HD:n mot en 1098 när han älskar höga farter. Då behöver man inte byta bort V-twinen.Mackes kawa är säkert fortfarande drevad för Falken vilket gör att mätarn säger något helt annat än verklig fart. Men bandidoskillen är kanske van vid sin HD och upplevde 270 som 340 om det var det som mätarn visade.
mätaren går bara till 299
Mackes kawa är säkert fortfarande drevad för Falken vilket gör att mätarn säger något helt annat än verklig fart. Men bandidoskillen är kanske van vid sin HD och upplevde 270 som 340 om det var det som mätarn visade.
Det är rättegång imorgon. Jag hoppas den där Tinndahn frias helt.
Alla dessa resurser läggs på helt fel personer i det här fallet.
Ännu mera cred till Bandidoskillen; Han kan inte bara trimma motorer utan hastighetsmätare åxå!
Misstänker han kan trimma priset på hojarna med? Skulle han kunna sälja 3st beggade NSBK för 600.000:- så skulle jag nog anlita honnom som försäljare
Misstänker han kan trimma priset på hojarna med? Skulle han kunna sälja 3st beggade NSBK för 600.000:- så skulle jag nog anlita honnom som försäljare
Har läst det en gång till och vet inte hur jag kan missuppfatta det? Förklara gärna för mej?
Så lät det inte innan!!
Har du kommit ut i verkligheten nu eller....
När den ursprungliga informationen utkom om att en person hade stannats i en rutinkontroll och MC återfunnits på släpet drog jag den då vettiga slutsatsen att vederbörande var inblandad. Något som med då tillgänglig information knappast kan ses som märkligt. Utan att själv vara inblandad i målet och därmed ha inside info har jag svårt att se hur man skulle dra en annan slutsats.
Jag drog uppenbarligen samma slutsats som åklagaren gjorde vid denna tidpunkt men då nya fakta framkommit i målet har jag givetvis omvärderat min åsikt.
Åklagaren får väl mer info än genom tidningarna. Polisen har visst om hela grejen från början till slut men valde att fösöka få dit en skinnväst ist. Stort slöseri med samhällets pengar å horeri med hjälp av media för att få mer resurser mot dessa hemska skinnvästar.
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=361&a=459033
solklart är ju att den 30åriga chauffören heltklart förtjänar en rejäl kram efter hela historien iallafall, riktig taskig sits för nån som bara ville vara snäll och hjälpa några polare.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|