LOTTAK
LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Kan någon vara gullig att spela in från sportexpressen i kväll ochl ägga upp så vi andra som inte har kanalen får se?
Upp, om du kan så vore det kanonersSwedie skrev:2453293Då sänds SM i Roadracing. Jag spelar in, men vet inte om jag kan lägga in det på datorn bara.
Swedie skrev:2455117Alltså seriöst, de har skitit i att använda kommentatorer under race.........
Herrejösses. Ingen kommentator alls under race.oFFkeFF skrev:2455193Vad? Är det inte som vanligt? Har det på inspelning just nu.
frollo skrev:2455198nån som lägger upp det sen ?
Json skrev:2455385Om du hade läst några inlägg ovanför så hade du sett det...
Tankar från min DB nu, konverterar i natt och lägger upp imorgon em/kväll på TPB.
Json skrev:2455385Om du hade läst några inlägg ovanför så hade du sett det...
Tankar från min DB nu, konverterar i natt och lägger upp imorgon em/kväll på TPB.
Håller med ovanstående SuperbMarcin_go skrev:2455396Underbart, tackar!!!
Vadå inga kommentatorer? Var det helt tyst?Swedie skrev:2455275Herrejösses. Ingen kommentator alls under race.
KanonJson skrev:Tankar från min DB nu, konverterar i natt och lägger upp imorgon em/kväll på TPB.
Okej!Swedie skrev:2455987Det var helt tyst för mig iaf, tydligen har andra fått ljud. Måste vara comhem som strulat dårå...
Tärnström (JTarnstrom), han var där och intervjuade för fullt. Jag fick springa undan flera gånger för att inte hamna i bild.sandstream skrev:2455982Vadå inga kommentatorer? Var det helt tyst?
Vart tog han vägen som brukar vara inne här på SH ibland och som sköter sig bra?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|