Du får väl ha flytväst med dig dåA nej K inte Margareta paviljongen tänk på oss som inte kan simma när vi är fulla inte bra detta
Är riktigt sugen på att delta i detta men jag har antagligen en tävling den dagen så jag vet inte hur jag kommer se ut på kvällen.
Nyduschad med smoking eller frack! Kanske med kammat hår också.
Så tror jag att du kommer se ut.
lägg till lite smått svullen o kanske en blåklocka p ögat så stämmer det kanske.
Har min första thaiboxningsmatch det datumet.
lägg till lite smått svullen o kanske en blåklocka p ögat så stämmer det kanske.
Har min första thaiboxningsmatch det datumet.
Jag ska kolla på lokalen på söndag och spikar då även menyn så då kommer den RIKTIGA bokningstråden upp efter detta.
Du plockar väl listan härifrån till den, så man slipper skriva upp sig en gång till?
Är ju liksom liiiide jobbigt att göra det två gånger.
Nja, det kan jag ju inte då detta bara är en intresselista och den andra är en bokningslista. men jag skickar ut PM till alla som är på listan att det är dax att boka sig
Nja, det kan jag ju inte då detta bara är en intresselista och den andra är en bokningslista. men jag skickar ut PM till alla som är på listan att det är dax att boka sig
Eller så kan du ta fram din magiska moderatortalang och ändra rubriken kanske, istället för att skapa en ny tråd?
(Ja, jag är lite gnällig, men har lite att göra just nu på jobbet. )
NÄ, jag kan inte anta att de som bara är intresserade oxå vill boka sig 100%
försent att vara intresserad?
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari