Mr K
I win, you loose!
Vi måste bli flera. Runt en 40st totalt för att vi ska kunna ha balen överhuvudtaget. Så har ni vänner och bekanta som ni känner passar in att komma så är alla välkomna.
/Balkommittén
/Balkommittén
Anonym??? Fixat Blind date till Swishan eller??
Nu tycker jag det är fler som ska anmäla sig till balen. Man kan inte sitta hemma o deppa ända tills våren är här. kom igen nu och ha lite ball med RR mfl
Är så nära jul afton ju =(
Syftar du på pengar eller att ni har mycket att göra??
Pengar borde ju inte spela någon roll då förra balen också var i december, och dom flesta betala med november lönen....
O ha mycket o göra veckan innan jul UTAN barn måste vara en baggis..
Är ganska övertygad om att problemet är att datumet ligger för nära jul... Me njag har ju ingen erfarenhet av att ordna baler så vad vet jag....
Håller nog med där det är iaf en av dom sakerna som spelar stor roll för oss. Anars hade jag nog tänkt att hoppa på denna gång då det är ett mycket bättre ställe än föra gången.
Trodde det var för frugan tyckte det var för dyrt
Ja visst till jul är det för dyrt tycker jag med. och det blir ju ändå en 3000 kr för 2 pers om man ska på balen. Sen passar den 18 inte mig riktigt för jag ska på Julbord den 17 och kan tänka att jag inte mår 100 % den 18. kän
Ja visst till jul är det för dyrt tycker jag med. och det blir ju ändå en 3000 kr för 2 pers om man ska på balen. Sen passar den 18 inte mig riktigt för jag ska på Julbord den 17 och kan tänka att jag inte mår 100 % den 18. kän
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|