Hoppsan! Hade kanske tänkt 15-49 eller nått.... Fick du i femman då???
Jag körde 15/49 och inte varvade jag ur 6:an innan nya böjen. Men sen var jag väl inte direkt toksnabb genom torparn heller.
Hoppsan! Hade kanske tänkt 15-49 eller nått.... Fick du i femman då???
Besynneligt....jag saknar ord.
Läser du det här Gustav?
Jag körde 15/49 och inte varvade jag ur 6:an innan nya böjen. Men sen var jag väl inte direkt toksnabb genom torparn heller.
Här är bilderna jag tog: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=156447Har man tur kanske man fastnade på någon. Är dom suddiga beror det iaf inte på att jag körde för fort.![]()
Vet faktiskt inte vad som hände riktigt. Körde inte speciellt fort tyckte jag, sen släppte det bara både fram o bak.
/Mange
Så länge du är snabbare än mig håller du bara käf....Lite trist med transpondersystemet på, det blir ju så svårt att ljuga om sina tider!![]()
Vad blev det för tider? Jag stod och kikade i posteringen mellan nya böjen och bergskurvan, ut ur nya böjen hade du framhjulet i luften varje gång. Rock 'n roll, den verkar gå som satan din hoj.
Alltid undrat va du e för prick
Sänkte mig från 1.05 förra veckan till 1.02 så minuten kanske ändå ska gå att komma under med lite mer träning.
Det är jag som kör sakta på en blå/svart K5:a och svettas mest av alla efter varje passAlltid undrat va du e för prick, så va du där utan att man visste om det...typiskt
![]()
Det är jag som kör sakta på en blå/svart K5:a och svettas mest av alla efter varje pass![]()
Nej, det är helt okej om man betänker att jag körde 1.05 som bäst förra träningen, är smått talanglös osv1,02 är inte så tokigt... !![]()
Då kör vi på det!![]()
De ngn råsopa som kör superbike challenge... let's pee on himNej, det är helt okej om man betänker att jag körde 1.05 som bäst förra träningen, är smått talanglös osv
Någon som vet vem Simon Svensson är, vilken klass han kör?
Såg på Mylaps att han körde 58,9.
Någon som vet vem Simon Svensson är, vilken klass han kör?
De ngn råsopa som kör superbike challenge... let's pee on him![]()
& vet således vem ni ska hänga när de inte funkar eller tiderna inte lever upp till förväntningarna..![]()
Då får jag se honom rejsa på lördag![]()
Så länge du är snabbare än mig håller du bara käf....![]()
Var väl direkt på första passet du gick omkull. Kanske inbillade mig men jag tyckte banan kändes hal under första passet.
Jupp! hojen kastade av mig! Så nu behöver jag fotpinnar och bromshandtag!
Kollade lite på dina snygga spår i asfalten, såg ut som att det släppt förvånandsvärt tidigt, borde varit fram som stack först.
Sen låg du lite långt ut från apex, kanske missat spåret lite o försökt fälla lite extra för att hämta hem![]()
Skönt att kropp o knopp inte tog stryk iaf..![]()
/s
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |