RR Träning Sviestad 2007

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
Sjukhusskepp? huh... :arsele

Premiären avklarad! Den nya hojen verkar vara ok. Tyvärr var premiärturen med nya hojen även den sista turen för året. Jag packar ihop och väntar på att snön ska smälta.

Ses till våren! :yoparty

äh, det är ju EN träning kvar! klart du kommer då också!

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Det är 8 grader och regn, Håkan-R ligger och kör stabila 2:40 tider :D Torkels gammla sjukhusskepp stod och såg blöt ut. Kjell såg mest ut som en gammal GP förare med jätte tuffa uppställ innan esset fast han förnekade dom själv. Wats rastade en 600 och jag frös och åkte hem :D

björn

Vad är väll en bal på slottet...

Du var ju i alla fall där, själv fick jag jobba. :(

Jag får hoppas på någon mer juniordag om det ska bli mer körning i år, man vill ju inte att säsongen ska vara över än, då är det ju höst. Och vi vet ju alla vad som kommer efter hösten. :zpy

nazurro

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
Hojlös

Jag får hoppas på någon mer juniordag om det ska bli mer körning i år, man vill ju inte att säsongen ska vara över än, då är det ju höst. Och vi vet ju alla vad som kommer efter hösten. :zpy

Jag vet exakt hur det känns! Jag tog också licensen på hösten för ungefär ett år sedan och fick väl några enstaka pass innan det blev höst. Vilken väntan vintern blev...pust å stånk

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
-

Du må vara ung men Junior. Nu tog du väl ändå i. :D

Mamma mia!

Member of team R6
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
r6-räser
äh, det är ju EN träning kvar! klart du kommer då också!

Nja, jo.. eller? :va

Jag ska höra med lms om medlemskapet gäller för 2007 eller för 12 mån frammåt (någon som VET kanske?), gäller det senare finns det lite hopp allafall. Jag vill ju inte redan nu ta slut på halva racebudgeten för nästa år.. :näsblod

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x

Jag ska höra med lms om medlemskapet gäller för 2007 eller för 12 mån frammåt (någon som VET kanske?), gäller det senare finns det lite hopp allafall. Jag vill ju inte redan nu ta slut på halva racebudgeten för nästa år.. :näsblod

Ring kansliet och fråga, troligtvis utfärdar de ett medlemskort för 2007 redan nu då säsongen nästan är över. :tummenupp

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
-

Då har du ju råd med att köra 2 träningar nästa år om du slipper betala 2 medlemsavgifter. :rolleyes:

Eller har LMS höjt medlemsavgiften till ett gäng tiotusenlappar?

MC Doktorn

Guest
Ska man inte börja Kl16 med tanke på att solen gåre ner KL 18?

Antar att det blir åka av i morron :)

Babar

bromskloss
Gick med
26 Jul 2005
Hoj
Honda CBR
Ingen fara. Senaste trafikövningen drog jag på helljus och det gick hur bra som helst. Blir samma visa imorgon när solen går ner 19.30-hugget :)

Ska inte lysen vara tejpade eller bortmonterade för att få åka på RR-träningen?? :va :va Glas på banan efter en krasch är inte skoj

Inte för jag bryr mig värst. Kör ändå inte på sviestad med hojen längre.

sandstream

Guest
Ska inte lysen vara tejpade eller bortmonterade för att få åka på RR-träningen?? :va :va Glas på banan efter en krasch är inte skoj. Inte för jag bryr mig värst. Kör ändå inte på sviestad med hojen längre.
Det var ingen RR-träning, det var på trafikövningen.

pitte

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
CBR 1000 RR -07
Helt rätt. Det ska vara tejpat eller demonterat. Jag får nog ta tillbaka det jag skrev. Tänkte inte så långt idag :)

Fjordmannen

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
CBR600RR 05
Jag har äran att vara träningsansvarig sista träningen för i år.
Kommer inte köra själv så jag kan ta det mesta själv men skulle ändå bli väldigt lycklig för lite hjälp typ med betalning o slänga upp gamla hojvrak:crash på skam kärran.
Syns i morrn
Olle

Itssoeasy

Medlem
Gick med
25 Feb 2005
Hoj
Kawasaki ZX6R -11
Licens 2008?

Har lite funderingar på det här med licens till nästa år. Har dock en känsla i kroppen att jag är lite för långsam... Har kört nästan alla trafikövningarna i år, (första året på bana, 3 totalt på mc) och körde de avslutande 2 i snabba gruppen där jag låg bland de långsammaste (med gökur klockade en kompis mig på ca 1.11). :gnissla

Vill köra mer på bana och trafikövningarna, som är jättebra, är för få för mitt behov! :)
Tycker själv att jag avslutade säsongen betydligt snabbare än jag startade den, men jag vill ju inte ligga som en bromskloss på RR-träningarna.
I min vision som jag drömmer om på nätterna så tävlar jag om ett eller ett par år! :)

Så...ska jag lugna mig ett tag till eller är det ok att vingla sig igenom torparn hel till halvlångsamt? ;)

/Marcus

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...