Tack allihop! Jag mådde verkligen som jag förtjänade igår! Men kul hade man! Hade fan frossa hela söndan, och ändå tvinga frugan ut mig på en 2h ridtur! Tur man inte behöver blåsa grönt för att framföra häst
fått tillbaka rösten?
Jag ber om ursäkt för att jag ej kunde komma,svärmor blev sjuk och kunde ej passa kidzen-hoppas ni hade det fett.
Bättre lycka nästa gång ... vi kanske kör en repris i höst
Ey....håll balen på hösten och påställningsfesten på våren. Det e viktigt att inte bryta traditionerna.
@Nilssson_: Hittade ni drömlägenheten?
Jag tackar oxå för en rolig kväll! mindre roligt när STONE FULL försökte elda upp bilen på vägen hem..
Jag tackar oxå för en rolig kväll! mindre roligt när STONE FULL försökte elda upp bilen på vägen hem..
hahaha..tell us more
Hahaha. Vill oxå höra!!!
Har förresten försökt ladda upp filmer från festen på facebook sen i söndags, men skiten vägrar ladda upp. tips någon? ta det på youtube istället eller?
Min favorit är helt klart när Mr K förklarar när han möter en 3.5m bred traktor på en 3m bred väg och när han får "möte" på sturup raceway
Har du problem så kom hem med de till mig så fixxar jag.Har förresten försökt ladda upp filmer från festen på facebook sen i söndags, men skiten vägrar ladda upp. tips någon? ta det på youtube istället eller?
Min favorit är helt klart när Mr K förklarar när han möter en 3.5m bred traktor på en 3m bred väg och när han får "möte" på sturup raceway
Har du problem så kom hem med de till mig så fixxar jag.
Har du filmat när jag tar djupa andetag? ...... hehehehhe
Hur går det nu med bilderna, gott folk? =)
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|