På miton så tror jag min öppnas runt 8000 också och då blöddrar den inte precis innan den öppnas... mend ete la en fin inställnign på fögasaren kan jag tro...
Att ställa in förgasaren kan ju vara nåt! Men finns det någon gissning på vad jag skulle behöva göra då för att jag ska få den att inte blöddra vid 8000 rpm?
Jag har just nu ett 128 huvudmunstycke och 68 lågfatsmunstycke. Har testat att tändstiftet blir gyllenbrunt också.
Tänkte bara säga att skiten fungerar nu... Nyladdat batteri och gasgladare händer fick skiten att funka.
Vad sökte du på?Jag kommer inte ihåg vilken sida det var jag laddade ner ifrån, men jag kommer ihåg att jag gjorde en google-sökning och hittade en som var gratis (den fulla verisionen). Jajaja, jag har både ducati-boxen och cdi-boxen.
Köpte du både solenoiden+vajer och ducatiboxen? Och hade du en sladd som hängde löst för att koppla in solenoiden? Ja hittar ingen sockerbit till den, därimot hittar ja sockerbiten som ska kopplas till ducatiboxen...![]()
Vad sökte du på?
HUr känner man när porten öppnar?
Jag har en effektsvacka på 7.000 varv eller vet inte om det är en effektsvacka men den stannar upp lite dära och sedan så sätter den fart igen...
Men vet inte vad det är för grej dära tror det är blindtarmen jag har på mitt rör men kan det var nåt annat typ att hojen är för kall eller nåt?
Jag blev kanonnöjd! Nu går den att köra i stan på vilken växel man vill och det går att ligga på landsväg i 70 om man nu vill de!Helt klart att rekomendera om man inte har!
Om du inte hittar sladden så kan du nog göra en egen lösning med egna sladdar. Du kopplar bara direkt från ducati-box-sockerbiten och ner till sockerbiten på solenoiden. Men det verkar konstigt att du inte hittar någon, leta lite till så borde du hitta den.![]()
Kunde du inte ligga i 70 utan avgasporten?
Vilka sladdar ska man då dra från ducati boken? Är du säker på de oxå?![]()
2FAST4U2: Köpte du din avgasport från den här annonsen http://www.blocket.se/vi/11285854.htm?ca=14_s ?
Det stämmer väldigt bra de!![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand