hahah glädje mätare?Soulflylost skrev:håller nog med dej tvålen sketnödig som fan med kanske?
hahah glädje mätare?Soulflylost skrev:håller nog med dej tvålen sketnödig som fan med kanske?
Svanen skrev:Jag kör All In på att en RS håller längre än en M1.
Fuzzman skrev:Hörde med folket på AVA mc som säljer aprilia rs och även får mecka en hel del sådana.
dom sa att en RS inte klarar att ligga o köra motorväg (dvs 110km/h en lite längre tid) och att dom då skär...
någon som vart med om det, hört nått om det eller kan säga att det är raka motsatsen?
Svanen skrev:175km/h med skjuts?
En RS pallar ju inte ens 175km/h utan skjuts.
R.O.S skrev:Nee d märkte ju jag..
men om man vill att dom ska hålla.
Så ska man göra så här.
man ska ta bort alla strypningar och sedan köpa en vervtalsregulator som klipper vid ca 10500 varv.
då håller dom..
R.O.S skrev:Nee d märkte ju jag..
Så ska man göra så här.
man ska ta bort alla strypningar och sedan köpa en vervtalsregulator som klipper vid ca 10500 varv.
då håller dom..
Nu ska vi inte övredriva här, stog de äns 150 på mätarn när den skar.R.O.S skrev:Dom vill gärna skära om man har tagit bort nån utav strypningarna i hojjen och inte bytt munstycke till den.
För att den måste få mera bensin eftersom att bensin kyler i en två takt.
har varit med om det en gång fast då låg jag å en kompis i 175 km/h..så byta munstcke skulle jag rekomendera..
FORSLUND skrev:Nu ska vi inte övredriva här, stog de äns 150 på mätarn när den skar.
kleinealf skrev:kan ju testa att ha olja i oljetanken?
kleinealf skrev:kan ju testa att ha olja i oljetanken?
jag har en switch så jag kan ställa in så att varv stoppet är vid 6500varv snubben som jag köpte den byggde på en blackbox sen är den ju strypt så jag har ingen användning av den :kocko men vem vet den kanske har vari ostrypt nångång i tidenR.O.S skrev:Nee d märkte ju jag..
Så ska man göra så här.
då håller dom..
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |