blysläden
Kör gärna många mil men bana är roligast
Övertygad! Får bli ett par..... tractech bli det. Vore kul att höra skillnaden med evo när du får dina nya handskar.
Tack för bra input på handskarna. Någon som har motsvarande tips på stövlarna? Är de bra, hur funkar det med storlekar där? Ska man "gå ner" en storlek även där för komma rätt?
Tycker du att de är snygga? Lite tveksam till designen - framför allt på stövelskaftets baksida. Funderat lite själv men mycket tveksam. Berätta vad du tycker om du köper.
Tycker du att de är snygga? Lite tveksam till designen - framför allt på stövelskaftets baksida. Funderat lite själv men mycket tveksam. Berätta vad du tycker om du köper.
Helvete! Du har rätt, man kommer fan inte undan med den baksidan. Det är väl egentligen mest priset som gör att jag letar anledning att tycka de är snygga. Vill inte behöva lägga mer än runt 1500 för stövlar. Man blir ju för fan rånad om man köper A-star SMX (säkerheten i all ära)
Ja, ebay verkar helt klart vara vägen att vandra. Men jag går nog hellre på en modest svart historia än offensiva blå
http://viewitem.eim.ebay.se/ALPINESTARS-SMX-5-MOTORCYCLE-RACING-BOOTS-BLACK-943/400232190930/item
Tack för tipset!
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |