R2
På två hjul sen -89
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
om man är dyr?crashtestdummy skrev:hur många får inte mp3spelaren demonstrerad och provlyssnad hos siba eller elgiganten för att sen köpa den på netonnet.com? thats the way of life när man är dyr det är inte synd om någon handlare direkt tycker då jag iaf. fri konkurens gynnar kunderna, dvs OSS
David
inte särskilt dyrt med tanke på den upplysning, garanti, retur-rätt mm som ni kan glömma att ni får i england.
Vilken service saknar du?MBGIRL skrev:Tja om man inte får någon större service ifrån dom här ifrån Sverige så är det väl inget fel med att köpa från någon annan?!
och frågan är om du inte är dum nog att försöka få mig att tala om vilken storlek du ska ha då igenHuck skrev:Jag och Jax här på forumet beställde RST ställ från harpersraceshop och jag är grymt nöjd.
Gav 4000:- för både ställ och stövlar, nedsatt pris på stället dock.
Harpers
Där ifrån lär man beställa fler gånger
tack för samtaletNinja_NiteMan skrev:Ringde till RST i Sverige för att kolla vilken storlek jag skall ha enligt deras tabeller så jag hoppas att det passar.
och Du lilla tingeling, jaså du använder dig av copyright bilder från min sida här, inte så smart.
Ni gör självklart som ni vill, direkt inget jag kan göra åt det(förutom fröken Johansson då)
Last edited: