runt 135 har dom fått ut med likadana hojar men jag är nöjd som den är det är ljudet jag vill haSwedie skrev:räkna med runt 125 som max. Men det är nog rätt mysigt ändå. Mycket vrid o leka med.
JAg tror att de vanligen ligger över 120 original. Inget jag vet men jag har legat bakom såna på Anderstorpsrakan och de går jäkligt bra där. I stort sett jämnt med min.Swedie skrev:inte dåligt att få 17 hästar till med helsystem.
den kanske ger mer sen för den har bara gått 1kmBingo skrev:JAg tror att de vanligen ligger över 120 original. Inget jag vet men jag har legat bakom såna på Anderstorpsrakan och de går jäkligt bra där. I stort sett jämnt med min.
Den behöver inte vara svagare än vanligt. Den "låga" effekten kan lika gärna bero på bänken eller operatören. Jag tror att du kan vara lugn angående effekten i den. Det är fina och snabba cyklar.fredde750 skrev:den kanske ger mer sen för den har bara gått 1km
fredde750 skrev:den kanske ger mer sen för den har bara gått 1km
fredde750 skrev:den kanske ger mer sen för den har bara gått 1km
fredde750 skrev:runt 135 har dom fått ut med likadana hojar men jag är nöjd som den är det är ljudet jag vill ha
kAtanAmAn skrev:denne gav 118 hk. 06 r6an gav 110 hk. vet inte om jag skulle vart nöjd med den skillnade för ca 30 k? dyrare och 400cc.
eller ?
kAtanAmAn skrev:denne gav 118 hk. 06 r6an gav 110 hk. vet inte om jag skulle vart nöjd med den skillnade för ca 30 k? dyrare och 400cc.
eller ?
DaLorD skrev:Kör en 1-liters V-twin och jämför därefter med din rad-4:a-600-utan-vrid...
Att folk alltid bara kollar Hk o glömmer Nm... :kocko
mikcar skrev:Den ger nog lite mer sen när den är inkörd. Min 04 ligger på 130 hk
(SAE corrected) med Akra pipor, Evo luftkit och PCIII. Bänkade den aldrig original. Glöm inte att fixa annan map i ECU:n också om du byter avgassystem.
xyx skrev:Jag är jäkligt sugen (just nu) på att köpa antingen en RSV 04-05 eller en Daytona 675 inför säsongen -07.
Vad får ni pynta, ungefärlingen, för att försäkra Aprilian?
Vill du verkligen ge dig in på den diskussionen igen?
MagnusK skrev:Jag översätter: "Aprilian har bättre register och högre medeleffekt på det aktiva varvtalsområdet"
xyx skrev:Jag är jäkligt sugen (just nu) på att köpa antingen en RSV 04-05 eller en Daytona 675 inför säsongen -07.
Vad får ni pynta, ungefärlingen, för att försäkra Aprilian?
Vill du verkligen ge dig in på den diskussionen igen?
38 år bor i Sthlm: betalar 879kr i månad helår/halvf.xyx skrev:Vad får ni pynta, ungefärlingen, för att försäkra Aprilian?
Finns ju nåt som heter luftmotstånd oxå. Är ju bara effekten som blir kvar efter luftmotståndet tagit sittBingo skrev:JAg tror att de vanligen ligger över 120 original. Inget jag vet men jag har legat bakom såna på Anderstorpsrakan och de går jäkligt bra där. I stort sett jämnt med min.
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |