runt 135 har dom fått ut med likadana hojar men jag är nöjd som den är det är ljudet jag vill haSwedie skrev:räkna med runt 125 som max. Men det är nog rätt mysigt ändå. Mycket vrid o leka med.
JAg tror att de vanligen ligger över 120 original. Inget jag vet men jag har legat bakom såna på Anderstorpsrakan och de går jäkligt bra där. I stort sett jämnt med min.Swedie skrev:inte dåligt att få 17 hästar till med helsystem.
den kanske ger mer sen för den har bara gått 1kmBingo skrev:JAg tror att de vanligen ligger över 120 original. Inget jag vet men jag har legat bakom såna på Anderstorpsrakan och de går jäkligt bra där. I stort sett jämnt med min.
Den behöver inte vara svagare än vanligt. Den "låga" effekten kan lika gärna bero på bänken eller operatören. Jag tror att du kan vara lugn angående effekten i den. Det är fina och snabba cyklar.fredde750 skrev:den kanske ger mer sen för den har bara gått 1km
fredde750 skrev:den kanske ger mer sen för den har bara gått 1km
fredde750 skrev:den kanske ger mer sen för den har bara gått 1km
fredde750 skrev:runt 135 har dom fått ut med likadana hojar men jag är nöjd som den är det är ljudet jag vill ha
kAtanAmAn skrev:denne gav 118 hk. 06 r6an gav 110 hk. vet inte om jag skulle vart nöjd med den skillnade för ca 30 k? dyrare och 400cc.
eller ?
kAtanAmAn skrev:denne gav 118 hk. 06 r6an gav 110 hk. vet inte om jag skulle vart nöjd med den skillnade för ca 30 k? dyrare och 400cc.
eller ?
DaLorD skrev:Kör en 1-liters V-twin och jämför därefter med din rad-4:a-600-utan-vrid...
Att folk alltid bara kollar Hk o glömmer Nm... :kocko
mikcar skrev:Den ger nog lite mer sen när den är inkörd. Min 04 ligger på 130 hk
(SAE corrected) med Akra pipor, Evo luftkit och PCIII. Bänkade den aldrig original. Glöm inte att fixa annan map i ECU:n också om du byter avgassystem.
xyx skrev:Jag är jäkligt sugen (just nu) på att köpa antingen en RSV 04-05 eller en Daytona 675 inför säsongen -07.
Vad får ni pynta, ungefärlingen, för att försäkra Aprilian?
Vill du verkligen ge dig in på den diskussionen igen?
MagnusK skrev:Jag översätter: "Aprilian har bättre register och högre medeleffekt på det aktiva varvtalsområdet"
xyx skrev:Jag är jäkligt sugen (just nu) på att köpa antingen en RSV 04-05 eller en Daytona 675 inför säsongen -07.
Vad får ni pynta, ungefärlingen, för att försäkra Aprilian?
Vill du verkligen ge dig in på den diskussionen igen?
38 år bor i Sthlm: betalar 879kr i månad helår/halvf.xyx skrev:Vad får ni pynta, ungefärlingen, för att försäkra Aprilian?
Finns ju nåt som heter luftmotstånd oxå. Är ju bara effekten som blir kvar efter luftmotståndet tagit sittBingo skrev:JAg tror att de vanligen ligger över 120 original. Inget jag vet men jag har legat bakom såna på Anderstorpsrakan och de går jäkligt bra där. I stort sett jämnt med min.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |