Rugby World Cup

Anubah

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kraschad och såld
Hej,

På det här forumet borde det finnas ett antal sportfånar som är vana vid att tvingas djupt in i kanaldjungeln på jakt efter TV-kanaler som visar just deras favoritsport. Till exempel kan ju SVTs täckning av road racing knappast kallas fullständig.

På fredag börjar World Cup i Rugby och jag kan inte hitta någon kanal som visar hela matcher, finns det någon som har tips, idéer eller rent av fakta?
 

matsa

Sporadisk
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Malmö
Hoj
Tyvärr inte...
Tjena! Läste pa www.rugby.se att Viasat Sport skulle visa en del... Vet inte hur mycket dock...

Vet du om Eurosport kommer visa nagot? Viasat funkar inte sa bra i Österrike... :(
 

Anubah

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kraschad och såld
BJ_nkpg skrev:
Tjena! Läste pa www.rugby.se att Viasat Sport skulle visa en del... Vet inte hur mycket dock...

Vet du om Eurosport kommer visa nagot? Viasat funkar inte sa bra i Österrike... :(

Jag har inte hittat någonting i Eurosports tablåer hittills och Viasat verkar bara köra något slags magasin en gång i veckan tror jag.
 

Anubah

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kraschad och såld
Anubah skrev:
Jag har inte hittat någonting i Eurosports tablåer hittills och Viasat verkar bara köra något slags magasin en gång i veckan tror jag.

Fel av mig, Viasat visar alla matcher från kvartsfinaler och framåt, alltid något. Tack för tipset. Nu saknas bara gruppmatcherna...
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top