Ruggigt dyrt däcksbyte.

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Jaha ja, idag lämnade jag in min Sprint för däcksbyte o en liten allmän översyn inför den stundande besiktningen. Under tiden gick jag in i butiken o tittade runt lite, mina ögon föll direkt på den nya Triplen där den stod gul och fin. Pratade lite med försäljaren, tog mig en provtur. Naturligtvis slutade det med pappersunderskift, så nu sitter jag här med två av de bästa känslor som finns, ren o skär konsumptionslycka blandat med lite av den ångest jag brukar få när jag gör halvdyra impulsaffärer. :tungan

På onsdag hämtas den nya pärlan ut, happy happy joy. :banana

Jonny

Varför???
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
R1
Thermal skrev:
2145405 Jaha ja, idag lämnade jag in min Sprint för däcksbyte o en liten allmän översyn inför den stundande besiktningen. Under tiden gick jag in i butiken o tittade runt lite, mina ögon föll direkt på den nya Triplen där den stod gul och fin. Pratade lite med försäljaren, tog mig en provtur. Naturligtvis slutade det med pappersunderskift, så nu sitter jag här med två av de bästa känslor som finns, ren o skär konsumptionslycka blandat med lite av den ångest jag brukar få när jag gör halvdyra impulsaffärer. :tungan

se det är bättre att serva själv(hade blivit billigare) men grattis ialla fall..//Jonny

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Du är såndär typ som försäljare bara äälskar ;) Lycka till med cykeln då!! :D

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Grattis!! det absolut underbaraste sättet att shoppa på!! :yoparty

Thermal

Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
morecore skrev:
2145413 Du är såndär typ som försäljare bara äälskar ;) Lycka till med cykeln då!! :D

Japp, antar att det stod "enkelt offer" stämplat i pannan på mig. Men vafan, har gått o sneglat på den ett tag, fast det var ju inte riktigt planerat att det skulle gå så fort. Men pengar är runda för att de ska rulla. :gnissla

Cervantes skrev:
2145444 Grattis!! det absolut underbaraste sättet att shoppa på!! :yoparty

Ja, tycker nog det också, man ska inte tänka så mycket.

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
Aj aj aj, du skulle ha startat femtioelva vad-är-bäst/vilken-ska-jag-köpa-trådar innan du bestämde dig... :ajjabajja

Grattis! :D

zopilote

I minoritet
Gick med
19 Jan 2004
Hoj
2021 Moto Guzzi V7, 2017 Vespa GTS300
Var det på Triumph-Center i Linköping?
I så fall: Livsfarlig affär det där... Jag svängde förbi där i fredags för att titta lite och åkte därifrån som nybliven ägare till en SV650S -03... :tummenupp
Jaja, jag har tänkt länge att byta till en lite "långsammare" hoj :näsblod

Thermal

Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
morlock skrev:
2145457 Aj aj aj, du skulle ha startat femtioelva vad-är-bäst/vilken-ska-jag-köpa-trådar innan du bestämde dig... :ajjabajja

Grattis! :D
Förlåt, det ska inte inträffa fler gånger. Nästa gång jag köper nytt ska jag genast starta nya trådar för varje ny sak jag kommer på att fråga om. :D

zopilote skrev:
2145504 Var det på Triumph-Center i Linköping?
I så fall: Livsfarlig affär det där... Jag svängde förbi där i fredags för att titta lite och åkte därifrån som nybliven ägare till en SV650S -03... :tummenupp
Jaja, jag har tänkt länge att byta till en lite "långsammare" hoj :näsblod
Visst var det Triumph Center, trevliga gossar som jobbar där :gnissla
Grattis till impulsköp själv, var det den röd/vita som står i hallen fortfarande?

Dr.Bike

Guest
Coolt! Precis min stil!
Då ligger ingen förväntan i luften eller köphysteri, när man är där i ett annat syfte s.a.s
Nu lär ju jag aldrig ha råd att köpa en NY hoj... men metodiken är helrätt!

Grattis! :tummenupp

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Thermal skrev:
2145405 Jaha ja, idag lämnade jag in min Sprint för däcksbyte o en liten allmän översyn inför den stundande besiktningen. Under tiden gick jag in i butiken o tittade runt lite, mina ögon föll direkt på den nya Triplen där den stod gul och fin. Pratade lite med försäljaren, tog mig en provtur. Naturligtvis slutade det med pappersunderskift, så nu sitter jag här med två av de bästa känslor som finns, ren o skär konsumptionslycka blandat med lite av den ångest jag brukar få när jag gör halvdyra impulsaffärer. :tungan

Grattis :)
När du ändå håller på kan du slänga hit en svart GSXR R750? :hihi

zopilote

I minoritet
Gick med
19 Jan 2004
Hoj
2021 Moto Guzzi V7, 2017 Vespa GTS300
Thermal skrev:
Visst var det Triumph Center, trevliga gossar som jobbar där :gnissla
Grattis till impulsköp själv, var det den röd/vita som står i hallen fortfarande?

Ja, det var nog det trevligaste bemötandet jag fått på någon MC-firma inom 10 mils radie. :)

Nej, "min" SV är silverfärgad med kolfiberhugger och LeoVince titanblås :tummenupp
Jag skulle egentligen kika på en Speed Triple som stod där, men den såldes en timme innan jag kom in.
Tog en provtur på SV.n och blev såld. Det kändes som att köra en rapp liten moped i jämförelse med min 240-kilos klump.
Hämtar den på onsdag, då skall jag passa på att provköra Rocket III också, bara för att ha gjort det...

Vi kanske ses där på onsdag då... :lol

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Har de en 675:a inne? Då måste jag åka dit och prova. :banana

Oops, läste fel :tomten men det verkar som de har en 675:a enligt hemsidan så ett besök blir det nog.

Last edited:
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...