Rulla ut pärlan igår!

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ducati monster bucci 944 termis helsystem och keihin fcr 41:or andra tändboxar osv..! Samt en fullkittad aprilia sr180cc malossi motor med jolly moto trimkrök och lite annat godis!
Tog tag i saken och rulla ut pärlan från garaget igår och startade upp henne!
Startade på första försöket (ducktig flicka) annars blir det elchock! :D
Det tråkiga var ju det att den Putsades upp för att jag ska sälja den så jag har råd med min Ducati :mad:
Men jag har inte tid med alla mina leksaker så den måste säljas.
Kan ingen ge mig ett I landsbidrag så jag kan behålla den... :p

Bifogat

• kojan0023.jpg
    kojan0023.jpg
    83.2 KB · Visningar: 5,470

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha wr250X -08
Får man fråga vad man får pröjsa för en sån där pjäs i dagens läge då?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Hur mycket vill du ha!? Åhhhh, jag vill ha din bil :(

Varför var du tvungen att visa den där bilen igen!!?? För det var väl den du hade en bild på förut när den stod på ett släp va?

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ducati monster bucci 944 termis helsystem och keihin fcr 41:or andra tändboxar osv..! Samt en fullkittad aprilia sr180cc malossi motor med jolly moto trimkrök och lite annat godis!
Jo det var det!

Jag har inte tid att köra den och känner att ngn annan kan ha kul med den för jag har inte tid!
Det ärbara synd att den får stå i ett garage och vara ledssen.

Säljer den för 29800 utan stereo
Och 33800 med stereo
BVSA

Vill igentligen inte!!!

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
bild 1

framifrån

Bifogat

• kojan0025.jpg
    kojan0025.jpg
    71.3 KB · Visningar: 452

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
bild 2

Bakifrån

Bifogat

• kojan0028.jpg
    kojan0028.jpg
    75.6 KB · Visningar: 443

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Hjärtat, Motalita ratten som har setat original från det att den hämtades ut!
Den får inte bytas ut!

Bifogat

• kojan0044.jpg
    kojan0044.jpg
    71.4 KB · Visningar: 421

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
bild 4

Bump Bump

Bifogat

• kojan0048.jpg
    kojan0048.jpg
    78.6 KB · Visningar: 420

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Helvete att jag inte har fått arslet ur vagnen och annonserat ut hojen ordentligt! Du vet ingen som vill ha en Xr 600 supermotard? :)

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Byta???

Hohohoh :notme

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Javisst, ge mig 20 000:- i mellanskillnad så byter jag på stört!!!! Skynda dig på medans jag är sinnesförvirrad!

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Nja!

Jag har ju inte tid med mina två mc så jag har nog ännu minde tid med 3!
Motard e inte min grej riktigt, sånna fall en husa!

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Ruggigt cool bil! Den får du ta med någon gång så man får se den i verklighet. Jag älskar gamla kojjor. Mer racing blir det inte för pengar!. Speciellt med lite trevligt andandes motor. :bow

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Re: Nja!

Monster skrev:
Jag har ju inte tid med mina två mc så jag har nog ännu minde tid med 3!
Motard e inte min grej riktigt, sånna fall en husa!

Näe, nu ska du inte vara sån där! Tänk hur bra det kommer kännas sen när du kan åka både lite gokart-bana och skogsbusa och att du gör mig (en vettvilling som inte borde få ha mc) överlycklig! Och din bil kommer vara i säkra händer :rolleyes: Får man turbokonverera den? :crash

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Nej!

Det är inte en cooper s! då hade den förmodligen kostat det dubbla och fortfarande varit rostig!

Priset står lite högre upp i Topicen!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Re: Nej!

Monster skrev:
Det är inte en cooper s! då hade den förmodligen kostat det dubbla och fortfarande varit rostig!

Priset står lite högre upp i Topicen!

Kan man inte få lite mer info om den, tex ägarantal, miltal, årsmodell, hela modellnamnet osv :)

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Re: Re: Nja!

Dee_cati skrev:
Näe, nu ska du inte vara sån där! Tänk hur bra det kommer kännas sen när du kan åka både lite gokart-bana och skogsbusa och att du gör mig (en vettvilling som inte borde få ha mc) överlycklig! Och din bil kommer vara i säkra händer :rolleyes: Får man turbokonverera den? :crash

Jag har en kille som säljer en komplett mg metro motor med turbo!
Levererar 150 utan trim då plus att den lätt går att skrämma upp!
Men då skulle jag uppgradera bromsarna osså för dom e inte gjorda för 150+ hästar!
Fast han har riktiga bromsar till den osså!
Allt för 8500 kr!

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Re: Re: Nej!

Dee_cati skrev:
Kan man inte få lite mer info om den, tex ägarantal, miltal, årsmodell, hela modellnamnet osv :)

Det är en 1979 som e totalrenoverad 1998-1999 och därefter har den gåt max 200 mil jag köpte den nyrenoverad!
Denkostade killen som renoverade den strax över 60000kr
Hmm ägar antal spelar nog inte så stor roll då den e tok renoverad, men tror det är 11 inklusive bilhandlare!
Det sitter en 1275gt motor i den och som har dubbla Förgasare nytt insug och 2 tums avgasför hela vägen (rc40)
Det är lite som att köra en japs hoj, kommer grymt så fort man har fått upp lite varv!
Nya bromsar fram.
Ingen rost, helt ny bakram m,m......

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Japp!!

amullo skrev:
Ruggigt cool bil! Den får du ta med någon gång så man får se den i verklighet. Jag älskar gamla kojjor. Mer racing blir det inte för pengar!. Speciellt med lite trevligt andandes motor. :bow

Anders jag dyker väl förbi pino med den kanske ngn dag, men bara om det är regn och damm fritt!

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...