Re: Re: Re: Nej!
Vore inget fel egentligen men vore det aktuellt så bygger jag nog hellre själv. Fast 8500:- är å andra sidan inget pris för dessa grejjer
Du, nu är jag riktigt sugen men det är då själva fan att jag nyligen har tömt bankkontot och knappt har kvar till handpenning på den
Nån som kan vara så snäll och köpa min XR!!!???
Monster skrev:Jag har en kille som säljer en komplett mg metro motor med turbo!
Levererar 150 utan trim då plus att den lätt går att skrämma upp!
Men då skulle jag uppgradera bromsarna osså för dom e inte gjorda för 150+ hästar!
Fast han har riktiga bromsar till den osså!
Allt för 8500 kr!
Vore inget fel egentligen men vore det aktuellt så bygger jag nog hellre själv. Fast 8500:- är å andra sidan inget pris för dessa grejjer
Monster skrev:Det är en 1979 som e totalrenoverad 1998-1999 och därefter har den gåt max 200 mil jag köpte den nyrenoverad!
Denkostade killen som renoverade den strax över 60000kr
Hmm ägar antal spelar nog inte så stor roll då den e tok renoverad, men tror det är 11 inklusive bilhandlare!
Det sitter en 1275gt motor i den och som har dubbla Förgasare nytt insug och 2 tums avgasför hela vägen (rc40)
Det är lite som att köra en japs hoj, kommer grymt så fort man har fått upp lite varv!
Nya bromsar fram.
Ingen rost, helt ny bakram m,m......
Du, nu är jag riktigt sugen men det är då själva fan att jag nyligen har tömt bankkontot och knappt har kvar till handpenning på den
Nån som kan vara så snäll och köpa min XR!!!???