Rulla ut pärlan igår!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Re: Re: Re: Nej!

Monster skrev:
Jag har en kille som säljer en komplett mg metro motor med turbo!
Levererar 150 utan trim då plus att den lätt går att skrämma upp!
Men då skulle jag uppgradera bromsarna osså för dom e inte gjorda för 150+ hästar!
Fast han har riktiga bromsar till den osså!
Allt för 8500 kr!

Vore inget fel egentligen men vore det aktuellt så bygger jag nog hellre själv. Fast 8500:- är å andra sidan inget pris för dessa grejjer

Monster skrev:
Det är en 1979 som e totalrenoverad 1998-1999 och därefter har den gåt max 200 mil jag köpte den nyrenoverad!
Denkostade killen som renoverade den strax över 60000kr
Hmm ägar antal spelar nog inte så stor roll då den e tok renoverad, men tror det är 11 inklusive bilhandlare!
Det sitter en 1275gt motor i den och som har dubbla Förgasare nytt insug och 2 tums avgasför hela vägen (rc40)
Det är lite som att köra en japs hoj, kommer grymt så fort man har fått upp lite varv!
Nya bromsar fram.
Ingen rost, helt ny bakram m,m......

Du, nu är jag riktigt sugen men det är då själva fan att jag nyligen har tömt bankkontot och knappt har kvar till handpenning på den :(

Nån som kan vara så snäll och köpa min XR!!!???

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ducati monster bucci 944 termis helsystem och keihin fcr 41:or andra tändboxar osv..! Samt en fullkittad aprilia sr180cc malossi motor med jolly moto trimkrök och lite annat godis!
Njae..

Det bästa e att köra en Mg metro motor för den är trots allt byggd för Turbo, det är inte original hunkoje motorn!
Sen dom bromsarna han har kostar betydligt mer än vad allt som han säljerkostar!

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ducati monster bucci 944 termis helsystem och keihin fcr 41:or andra tändboxar osv..! Samt en fullkittad aprilia sr180cc malossi motor med jolly moto trimkrök och lite annat godis!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Nu vet ju inte jag hur mycket jag får för min hoj när jag säljer den, men är det säkert att du inte vill byta? :) Tror iaf garanterat att man får ca 45k för den vid annons på blocket.

Fan fan fan fan fan säger jag bara, nu ångrar jag mig att jag har varit så jävla lat! Hade jag sålt hojen förra veckan så hade jag ju haft finanser till den underbara skönheten :mad:

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Oj det gick fort!

Såld, fast han ska hämta den nästa helg och mycket kan hända!
Den kommer att rulla i Malmö hedan efter.
Han har köpt en kanon bil om allt går som det ska!
Han får pengarna för sin andra bil det är därför!
Jag kommer att sakna henni som annars!!!!!!

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...