Nikki6 skrev:Sitter du fast??
*garv* aj... inte skratta ...f.låt FarmerlipPålle skrev:jag vet folk som tillverkar skitstolar, de har vad jag vet inga blandarhål, orginellt dessutom. Så, 1000kr tack
farmerlip skrev:Hehe....
Det är så här att jag håller på att bygga ett badrum från scratch. Och då har jag kommit på att jag vill ha ett handfat utan blandarhål och en just blandare i väggen. Rent och snyggt!
Pratade med "folk" på IFÖ när det var byggmässa och de trodde ( så klart) att det inte skulle vara några problem. Idag ringer en gubbe och säger att det går inte. Killarna på bandet kommer att kasera ett handfat som kommer ut utan hål. Det var då jag försökte med muta! Vem av killarna på bandet ska jag ge 1000:- för att hålla reda på mitt handfat? Fick till svar att det inte rikigt fungerade så!
Rent praktiskt går det alltså att tillverka men viljan finns inte.....
Så nu letar jag efter en av killarna vid bandet!! 1000:- finns att hämta
mankan skrev:Låter som bullshit det där. Har jobbat på vvs-grossist under 5 år tidigare och har bestämt för mig att det visst finns tvättställ utan blandarhål. Ska kolla med en kille som jobbar kvar där och se vad han säger. Ber att få återkomma...
Lycka till!
farmerlip skrev:Det går att få sjukhusmodeller med eller utan hål. Inte det som jag vill ha....
Inget special utan helt vanligt fast med avställningsyta. Det lutar åt över/under limmat.....
Therudeboy skrev:Är det tvunget att va ifö? Annars kan jag kanske ordna ett sånt handfat du är ute efter men inget jag kan garantera.
Dee_cati skrev:Hål i handfatet där blandaren ska sitta (vatenkran), men han vill ha utan så han kan ha den på väggen istället.
farmerlip skrev:Det få vara vilket märke som helst. Ringde Gustavsberg och det var nobben direkt. "Alla" jag ringt till hävdar att de inte kan hålla reda på ett enda handfat som råkar komma utan hål. Praktiskt fungerar det men viljan saknas.....
Therudeboy skrev:Det tillverkas nämligen handfat mitt ute i skogen några mil härifrån och mina föräldrar känner han rätt väl så jag ska se om jag kan fixa till det.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|