Jahapp, nu förstår jag varför föreningen har svårt att få ihop funktionärer.
Bokade mig som flaggis för första gången till fredagens(30/5) körning då jag tänkte det var på tiden att dra mitt strå till stacken. Mitt egna kassaflöde är inte så stabilt just nu heller, så en gratis körning skulle smaka fint.
Men nehejdå, för det första får man visst inte som icke medlem tillräckligt med poäng för att täcka en körning, för det andra så kan man inte heller dra av dem man tjänat in utan måste betala fullt pris.
Förstår ni inte att sån här idioti och snålsinne bara gör folk förbannade?
Det är inte gratis att ta sig till banan, och tid är som alla vet pengar.
PS. Jag har använt kontaktsidan på siten men inte fått något svar.
EDIT: Kan tillägga att jag förövrigt tycker att föreningen gör ett fantastiskt bra jobb!
Bokade mig som flaggis för första gången till fredagens(30/5) körning då jag tänkte det var på tiden att dra mitt strå till stacken. Mitt egna kassaflöde är inte så stabilt just nu heller, så en gratis körning skulle smaka fint.
Men nehejdå, för det första får man visst inte som icke medlem tillräckligt med poäng för att täcka en körning, för det andra så kan man inte heller dra av dem man tjänat in utan måste betala fullt pris.
Förstår ni inte att sån här idioti och snålsinne bara gör folk förbannade?
Det är inte gratis att ta sig till banan, och tid är som alla vet pengar.
PS. Jag har använt kontaktsidan på siten men inte fått något svar.
EDIT: Kan tillägga att jag förövrigt tycker att föreningen gör ett fantastiskt bra jobb!
Last edited: