GSXR1100R
The older i get the faster i was
Kurvis meddelar att STCC testar just nu, Janne Flash kör höga 1.02 tider
Kurvis meddelar att STCC testar just nu, Janne Flash kör höga 1.02 tider
Hur e det nu, vilka delar av banan har man ändrat på egentligen. Tyckte inte att jag kunde se nåt speciellt med själva banan mest avåkningszoner o sånt eller jag har missat nåt ????
Kanske man kan kapa en sekund nu när ingången på BMW är rakare men det går redan läskigt fort juh...Hur står sig dessa biltider jmf med hojtider? Bara nyfiken. 1.03 för bilar är väl hyfsat snabbt?! Vad körs det på en vanlig söndagsrace, 1.10-1.12? Detta kapas nu kanske med de justeringar som har gjorts på banan.
STCC folket kommer nog att ligga på ungefär samma tider med hoj som med bil är min gissning.
Tror som du Robz, bilarna är snabbare på SRW. Mest gummi i backen i dom långsamma partierna vinner.Mitt tips är att hojjarna inte kommer i närheten!
På banor med långa eller många rakor hämtar hojjarna ikapp. På kurvigt är det "mest gummi i backen" som gäller
Skulle dock, som sagts, tro att VI bara kapar en sekund med högre fart genom BMW och högre fart i den tidigare spännande högfartsvänstern.
Själv körde jag aldrig under 1.10 tidigare (vad jag vet )
Jag har klockat honom med ett schweiziskt kvalitetsur. 1.17.9 var han bästa tid förra sommaren.Men du... hur vet du vad du kört på för tider, du har väl aldrig kört i vit...
...Men du... hur vet du vad du kört på för tider, du har väl aldrig kört i vit...
Vem är "Han"... eller du menar "hans" som i genitiv, ej nominativ (Intern ironi - Bingo är bland de mest välskrivande)Jag har klockat honom med ett schweiziskt kvalitetsur. 1.17.9 var han bästa tid förra sommaren.
Men fan då vad illa jag skriver. Det finns fler fel i det stycket. Tiden t ex, den är också fel. Rätt tid skall vara 1.27.9. Utan västKänner det på mig.....
EDIT:
Vem är "Han"... eller du menar "hans" som i genitiv, ej nominativ (Intern ironi - Bingo är bland de mest välskrivande)
Om det var med väst på, så var det säkert rätt.
Om jag inte hade väst, bör du överväga att reklamera din Cornflakesklocka
Det blir en spännande säsong i år
På tal om det... ni är ju båda instruktörer i år.Jag har klockat honom med ett schweiziskt kvalitetsur. 1.17.9 var han bästa tid förra sommaren.
På tal om det... ni är ju båda instruktörer i år.
Vad är sagt om tidtagning i grupperna nu?
Oförsäkrade hojar är ju tillåtna i alla grupper, det innebär ju då även rejshojar.
Vi som kan tänka oss köra med sån i t.ex. röd, får vi ta tid eller är det bara tillåtet i vit?
Kommer det att bli nån svart grupp nu när SRW blir godkänd för RR?
Många frågor blir det...
Kanske man kan kapa en sekund nu när ingången på BMW är rakare men det går redan läskigt fort juh...
Jag tror att STCC kommer att vara någon sekund snabbare än PRO-SBK
Vad för körning? När?tycker inte ingången såg ut att vara så myckeändrad däremot på mitten/ut så såg de ut o va gjort mer. fast kasnke minns fel osså. Körning imron så får se då
Vad för körning? När?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |