=MAVIA=
Strunt i Stunt
BMW-kurvan = långa vänstern innan gamla rakan.
Licenskursen avverkade vi idag, en skara på ca. 35 blåfrusna pers.
BMW-kurvan = långa vänstern innan gamla rakan.
Sydsvenskan har film där de åker med Thed Björk.
http://sydsvenskan.se/webbtv/article231183.ece
Kunde de inte tagit bort "väggen" vid gamla depån också? Den skräms.
Håller också med. Särskilt som det är så ojämn asfalt ute till höger i utgången ur BMW. Missar man sitt spår och kommer för långt ut så är det inte särskilt trevligt. Tappar man kontrollen där så kör man nästan vinkelrätt in i räcket.Kunde de inte tagit bort "väggen" vid gamla depån också? Den skräms.
Bara två gånger? Känns som att man slår av där typ vart femte varv. Men i sommar slår vi inte av. Vi skaftar...2ggr med fegheten att slå av...
Synd, du kan höra reportern göra bromspår i kalsongerna när Theds Audi understyr rejält ut ur böjen. Thed tyckte säkert att han hade det under kontroll, men reportern tyckte nog att det uppenbarade något fast föremål framför rutan väl fortVarför i h-e kan jag inte se det formatet Endast Flash funkar sedan något år!
Mja, håll blicken dit du ska så ska du se att även du tar dig förbi det där räcket. Gillar man inte räcket kan man också prova att ta mer höjd o skära kurvan senare.Kan dock själv se mig bli rädd och stel i onödan där, problemet med stel på hoj är att det är det samma som att åka i tangentens riktning, som i detta fallet skulle vara in i "väggen".
Mja, håll blicken dit du ska så ska du se att även du tar dig förbi det där räcket.....
Tänkte mest vara ödmjuk för det faktum att jag är amatör. Kommer säkert inte köra helt stabilt med samma spår och samma varvtid varje varv. Mest rädd för att jag "får på" en bra utgång vid något tillfälle och förivrar mig. Ganska lätt hänt när man har roligt, blir trött, försöker bli snabbare etc.Mja, håll blicken dit du ska så ska du se att även du tar dig förbi det där räcket. Gillar man inte räcket kan man också prova att ta mer höjd o skära kurvan senare.
Ger du åkturer? Vad kostar två varv och en vuxenblöja?Försök det med vobbel i ramen.... jag bjuder dig en ny upplevelse bak på min hoj
Ger du åkturer? Vad kostar två varv och en vuxenblöja?
Hugg en instruktör på plats så får du ett bra spårval genom kurvan som funkar. Berätta om dina tveksamheter till räcket och att du vill hamna så långt ifrån det som möjligt. Det löser vi!Tänkte mest vara ödmjuk för det faktum att jag är amatör. Kommer säkert inte köra helt stabilt med samma spår och samma varvtid varje varv. Mest rädd för att jag "får på" en bra utgång vid något tillfälle och förivrar mig. Ganska lätt hänt när man har roligt, blir trött, försöker bli snabbare etc.
Jaja, jag vet ju att den finns där och banan känns säkrare än Häckeberga, en aning iaf. Det var mest en undran varför väggen alls behövs? De har ju gjort större ingrepp på andra ställen och det sitter onekligen dumt till, oavsett hur mycket air-fence de hänger på.
Försök det med vobbel i ramen.... jag bjuder dig en ny upplevelse bak på min hoj
....o nä!!! Millen är bland de stabilaste hojjar som byggts... jag kan fixxa vobbel med din (hoj) oxå
Håll med om att det är sista otäcka stället...! Eller höj tempot!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|