Rykte: 07 GSXR 1000 med två pipor

sandstream

Guest
Lobo Gixxer skrev:
2433876 Troligen. Iaf enligt Bosse på Claessons i Bromölla. Kan slå nån tusing upp kanske. Dom exakta listpriserna får handlarna nån vecka efter releasen i Paris tydligen.
Okej :tummenupp
Står i valet och kvalet om det ska bli en K7:a nästa år men troligtvis blir det till att behålla K5:an.
 

Sniper

Guest
Lever K7,an upp till mina förväntningar (hoppas det) så är saken klar.

Men nya R1,an kommer ju också den är säkert intressant och värd att titta på.

Har hoppat lite mellan R1 och gixxer denna säsong,men som det ser ut idag
trivs jag bättre med suckan.

Men när dom nya kommer så är jag helt öppen och bryr mig inte om vad det
står på tanken.

Må bästa hoj stå i garaget till våren (hoppas på sucka annars blir det till att
byta ställ igen):D
 

Frixxer

Lev idag... imorgon kan det va försent!!
Gick med
28 Jan 2004
Ort
Runt hörnet...
Hoj
Gixxer1000R
Enligt den fågeln som kvittrade i mitt öra, så stämmer Swedies bild!!
Dubbla pipor som på bilden! Det skulle tydligen handla om ett chassi från 750! Alltså lite rappare!
Någon kuse till å nått kilo lättare, samt finnas i 5 färgkombinationer. Tror dock inte att alla färger kommer till Svedala!!
Det kan komma mindre ändringar på den slutliga gixxern som släpps på mässan i Köln!!
Detta mina vänner är allt jag vet... nu är det bara å vänta:tummenupp :tummenupp :tummenupp
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Den här detaljen då? Det kommer att finnas en 3 läges switch på K7an nåstans på styret som gör det möjligt att ställa om den mellan statstrafik/landsväg eller race...


NOTERA!

HAR JAG BARA HÖRT!!!! :D

En färgkombination jag hört talas om är silver/gul.
 

bissmark

Same Shit, different Day...
Gick med
9 Aug 2003
Ort
Tyvärr söder om Hallandsåsen
Hoj
Ärr6 räjjs, 2x minikina
En fantombild till...

13152599.jpg
 

sandstream

Guest
Lobo Gixxer skrev:
2434684 Den här detaljen då? Det kommer att finnas en 3 läges switch på K7an nåstans på styret som gör det möjligt att ställa om den mellan statstrafik/landsväg eller race...NOTERA! HAR JAG BARA HÖRT!!!! :D
Det har vi diskuterat i K5-tråden tidigare så det är andra fåglar som också har kvittrat :D
 

sandstream

Guest
Nogger skrev:
2434989 ...vi byter till K8 sen efter vi mosat runt i B-Racen i R1000 :)
Ja, då har man väl fått blodad tand och tror att man ska ha en chans på pallen bara man får några hästar till :D
Står jag över K7:an blir det nog en K9:a :)
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
sandstream skrev:
2435065
Står jag över K7:an blir det nog en K9:a :)

Helt rätt tänkt! Men en K7a nu till våren...mumsi!!:)
 

sandstream

Guest
Lobo Gixxer skrev:
2435218 Helt rätt tänkt! Men en K7a nu till våren...mumsi!!:)
Det hade smakat mumma men det ska bli kul att köra ifrån alla "nya" R1:eek:r och Gixxrar på bandagarna (kan man ju drömma om iaf) :yoparty
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Swedie skrev:
2433880 Är det någon mässa i italien mellan 27e och 10 oktober?
Ja, det är en antikmässa i Orvieto den första veckan i oktober.

F'låt, kunde inte låta bli :rodnar

Fast stan är mycket besöksvärd och du passerar den när du kör från Bologna till Rom :fakta
 
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Crime Village
Hoj
.
sandstream skrev:
2435536 Det hade smakat mumma men det ska bli kul att köra ifrån alla "nya" R1:eek:r och Gixxrar på bandagarna (kan man ju drömma om iaf) :yoparty

...få inte hybris nu ! Håll en låg profil och gläds åt att du börjar "hitta runt" snabbare än många.....:pannkyss
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
sandstream skrev:
2435536 Det hade smakat mumma men det ska bli kul att köra ifrån alla "nya" R1:eek:r och Gixxrar på bandagarna (kan man ju drömma om iaf) :yoparty
Tyvärr kommer du passad upp på läktaren då nya R1an "är fett bra" som vi säger i ghettot Södertälje.
 

sandstream

Guest
Nogger skrev:
2435926 ...få inte hybris nu ! Håll en låg profil och gläds åt att du börjar "hitta runt" snabbare än många.....:pannkyss
Vadå hybris? Bara för att du är gammal och slö :arsele :pannkyss
Swedie skrev:
2436351 Tyvärr kommer du passad upp på läktaren då nya R1an "är fett bra" som vi säger i ghettot Södertälje.
Du skulle nog vara snabbare än mig på vilken hoj som helst men jag kanske kan "röka" ett par moppefuckon med slipon och annat skit på deras nya värstinghojar.

R1:an kommer som vanligt att få stryk i alla tester av K7:an :D
 

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Ort
Där
Hoj
650
har inget emot dubbla pipor på nya gixxern, som för övrigt är den utan tvekan snyggaste literhojen anno 2006 och som förhoppningvis inte blir fulare :yoparty
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
Ska bli kul att se hur den kommer att se ut och spec på hojen efter alla rykten och bilder som poppat up.
 

R-1000

Live for nothing or die for something
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Stockholm och Dalarna
Hoj
Ducati Monster 1200 -15
Jag pratade med en spådam,hon sa att nya R1 skulle slå nya gixxer med några hästar, samt väga 1-2 kilo mindre,det var längesen r1 stod på överst på pallen,01 kom gixxer som slog r1 ända upp till 04´då nya r1 var snabbare,sen slog suzuki tillbaka 05 och r1 fick stå i skuggan igen, men inte alls med sånna marginaler som förut,sen är faktiskt kungen oavsett vad folk tycker om märket zx-10r "idag" den var värst 04-05, och den är värst idag, ska ninjan bli slagen för första gången i literklassen? :tomten
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
R1 07 ska bli mycket intressant att få se vad den kan åstakomma.
 

Kuben

Cementarsel Mc
Gick med
10 May 2005
Ort
Långshyttan
Hoj
Aprilia RSV4R-10
CeltaniC skrev:
2436795 R1 07 ska bli mycket intressant att få se vad den kan åstakomma.
Blir det inte mest kosmetiska ändringar på den?Har hört att den kommer att likna R6-06 till utseendet.Motor mässigt blir det väl inte så mycket.Bara rykten som sagt.:va
 

JayZin

If I Only Had Wings On My Gixxer.......
Gick med
5 Aug 2006
Ort
Hemma
Hoj
GSX-R 1000
Gsxraren skrev:
2429829 Läste i nån tidning igår att de hamnar i cutsen! Gillar det betydligt mer:

läste d oxå.. Mycket bättre än dubbla pipor, d e ju sååå fult!
 
Nyheter
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top