sandstream skrev:Dags att kolla synen både en och två gånger om man tycker att en originalbild ser ut att vara taskigt datamanipulerad
Ni som fortfarande har svårt att förstå att bilderna är riktiga kan läsa den andra tråden som vår norske vän hänvisar till. Tror ni att tidingar som Bike trycks av Posten dan före utdelning?
Tror den mesta kritiken kommer från folk som är lite för märkestrogna och de som är rädda för att deras nyinköpta 04r ser ut att vara out of date
Håller med om att ljuddämparen är ful men som sagt, hur många låter den sitta kvar?
Som sagt, håller inte med dig för 5 öre och efter att ha sett lite photoshoppade bilder utan burken så är det bland de snyggaste hojar jag har sett.Nyteknik skrev:Den är så osannolikt ful och taskigt balanserad att den liknar en hemmagjord pojkdröm - eller datamanipulerad bild om du så vill.
R2 skrev:ok ok, visst ställer man upp på kampanj övertala flickvännen... hehe
tillbaka med passagerar fotpinnarna och på med en dyna.
R2 skrev:orkade inte sitta så länge med det men,,, här har ni en röd...
Ta den blåa och polera upp ramen när du ändå är i fartenR2 skrev:...eller svart...
önskas någon färg?
Nyteknik skrev:Den är så osannolikt ful och taskigt balanserad att den liknar en hemmagjord pojkdröm - eller datamanipulerad bild om du så vill.
Angående smak och vad som är snyggt hänvisar jag hit:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=57271
R2 skrev:...eller svart...
önskas någon färg?
Kay skrev:901248Om 3 år tittar vi tillbaka på trådskaparens första inlägg och skrattar, då alla hojar börjat med korta tjocka dämpare.
Tycker den e fräck.
det har inte gått 3 år änFredde83 skrev:2134565Ligger kanske något i det?
lindberg skrev:2134566det har inte gått 3 år än
Fredde83 skrev:2134565Ligger kanske något i det?
Ravetrancer skrev:901235såååå ful, värre än sina föregångare .....
gixxer300 skrev:2184887Jävlar va trött man blir på alla idioter på denna sida!! har precis köpt en 1000 k6... kom gärna förbi mig och visa en coolare hoj.... jag väntar med spänning.... hehehe....
Nyteknik skrev:903364Den är så osannolikt ful och taskigt balanserad att den liknar en hemmagjord pojkdröm - eller datamanipulerad bild om du så vill.
Angående smak och vad som är snyggt hänvisar jag hit:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=57271
Gustav1 skrev:2184908En serietillverkad plastbit? Lika cool som lego, om du frågar mig.
En unik custombygd chopper är cool.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |