Ryssland!

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Jag är i det där landet ett par gånger i månaden. Landet är fortfarande korrupt som fan men det är väl ingen överraskning för dig kanske. Mutor och åter mutor är det enda som gäller så ta med ordentligt med cash. Dollar och Euro verkar inte gå hem där så rysspengar är det som gäller.
Första gången jag var där (Kaliningrad) fick jag ränna runt till en massa banker innan jag hittade nån som ville växla mina dollar.

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Jag är i det där landet ett par gånger i månaden. Landet är fortfarande korrupt som fan men det är väl ingen överraskning för dig kanske. Mutor och åter mutor är det enda som gäller så ta med ordentligt med cash. Dollar och Euro verkar inte gå hem där så rysspengar är det som gäller.
Första gången jag var där (Kaliningrad) fick jag ränna runt till en massa banker innan jag hittade nån som ville växla mina dollar.

det är många länder som funkar sådär. polarn va nere i europa med bandet och turnerade nyss och blev stoppad i 90 på 60-väg i serbien. Istället för att tvingas åka 13 mil till belgrad för att stå inför domare så gick det även att slanta upp 60 euro till polisen direkt, då de bara lyckas skrapa ihop 39 euro så gick även det bra. jag å tjejen blev blåsta 2 ggr i prag nu på resan, så det är tyvärr rätt vanligt vart man än åker, framförallt i öststater. så det är ju bara å välja om man tycker en sån sak ska stoppa en från att resa där. jag åker ändå och försöker tänka mig för och slippa problem om man kan.

Benevolensky

Screw you guys.
Gick med
18 Aug 2009
Hoj
CBF600SA
Den här bilden va skön: "Lappland 2"

dscf9464.jpg

Tänkte tipsa om en reseskildring där det kördes till rysslands nordligaste punkt, Vayda-Guba. Det gör inget om ni inte kan läsa texten, bilderna är talande nog!

http://live.indiza.ru/?p=710

Nordkapp kan slänga sig i väggen ;)

Last edited:
Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...