*Ryyyyys*

Spindlar är som homosexuella för mej, bryr mej inte om dom så länge dom inte rör vid en..

Spindlar är rätt ofarliga så länge dom inte klättrar på mig.
Då avger jag ett fjolligt BB-skrik.
Minns när man gick på dagis för cirka 12-13 år sedan och det fanns spindlar med ruskigt långa ben.
Vi roade oss med att dra av benen alternativt sätta dom i håret.

Synd att man inte är lika kaxig som man var när man var liten..

Dee_cati skrev:

en Araneu (eller vad det heter på latin) så bli inte arg om det regnar!

Araneae (ordning ---> Spindlar) inom klassen Arachnida tillhörande subfylum Chelicerata som i sin tur ingår i fylum Arthropoda :tummenupp .

Finns ett släkte som heter Araneus så visst har du rätt :tummenupp .

Last edited:
Det finns INGENTING på denna jord som jag har sådan fobi mot som spindlar. Jag är livrädd för dem, och då menar jag livrädd. En vuxen karl med sån stor rädsla är ganska mesigt, speciellt eftersom mitt yrke ofta innebär mörka källare och vindar i gamla hus....Och vad finns där tror ni? SPINDLAR, i tusental :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd

OLJEKYLD GSXR skrev:
Det finns INGENTING på denna jord som jag har sådan fobi mot som spindlar. Jag är livrädd för dem, och då menar jag livrädd. En vuxen karl med sån stor rädsla är ganska mesigt, speciellt eftersom mitt yrke ofta innebär mörka källare och vindar i gamla hus....Och vad finns där tror ni? SPINDLAR, i tusental :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd

BB intygar på att hon aldrig i hela sitt liv sett en sådan rädd kille krympa till 4 års ålder på några sekunder efter att ha sett en spindel i lägenheten.
Förlåt Per, men jag var tvungen att berätta sanningen.
:bow

Fy´fan!
Jag skulle ladda paintboll-geväret FULLT!
Sedan mosa på som F#N!! :D
Spindlar och småkryp är det vidrigaste jag vet!

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick