Säg hej till mig :D !

creare

Guest
Halllååå.... Och Wälkommen!

Skaffa dig det som känns bäst efteråt det du har testat... Då vet du att det du testat innan, inte var så bra som du trott... Eller så har du redan bestämmt dig ang. modell, hursom... Testa sig fram är det 100%-iga svaret jag kan ge dig...
Det ger rätt så mycket att test-köra en hoj innan du köper en enligt papper osv.. :p

Lycka till!

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Försäkring får du ringa runt eller knappa in personuppgifter på olika bolags hemsidor. Reservdelar är ju svårt att veta beroende på vad som går sönder, man kan ju alltid handla på mc skrotar som spinnin wheels, eller köpa reservdelshoj och plocka delar av:tummenupp

Grovitch

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2011
Hoj
Ducati Monster 800 S2R -05, Yamaha XVS 650 Classic -99
Det är långt ut, men den är skön att åka hoj på. Förutom fredags eftermiddagar sommartid, du vet alla förbannade badjävlar som åker 50 på vägarna.. :mad:

Jo, det är ett rent helvete här ute under sommaren.
skönt att man slipper bussarna när man ska ta sig någonstans, då dom är fyllda med svettiga turister... :7peta

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
Jo, det är ett rent helvete här ute under sommaren.
skönt att man slipper bussarna när man ska ta sig någonstans, då dom är fyllda med svettiga turister... :7peta

Mmm det är en jävla fördel :p Vart bor du då, du snackade om längs stavsnäsvägen, men det är ju rätt lång så att säga. ;)

GasRasare

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2010
Hoj
GSXR 1100 -86
Låter helt skit bra :D, Vet inte direkt vad klassikerförsäkring står för då det mesta av det jag äger står på min far, hoppas jag? Men i alla fall så verkar priset grymt :)

Jo priset blev rätt grymt, dels för att jag bor i skogen, och sen för att jag/familjen har en massa annat försäkrat i samma bolag. :tummenupp

Klassikerförsäkring får du om cykeln är äldre än 20 år. Bilsport & MC har den. http://www.bilsport-mc.com/se/mc-foersaekringar/classica/om_foersaekringen

Grovitch

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2011
Hoj
Ducati Monster 800 S2R -05, Yamaha XVS 650 Classic -99
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...