Mingves skrev:Jag sa att passa er och om ni inte slutar smäller det...
Direkct?
Jag tog i lite för mycket!NoicE skrev:
Mingves skrev:Jag tog i lite för mycket!
Ångrar mig djupt idag.
Sa kanske inte riktigt så...
//M
Ja, tyvärr är jag nog dettycon1 skrev:Och dom lyssnade inte när du sade så?
du måste allt se klen ut!
tycon1 skrev:Och dom lyssnade inte när du sade så?
du måste allt se klen ut!
Man skulle kunna tro detMasonit skrev:Haha, Vingmes skriver från intensiven.
\Masonit
Det är nåt sånt där kommunalt skit som sånna utan mc/bil åker. Fett lodigt.Tysken skrev:Åka buss???
Ja tyvärrKalleNorton skrev:Det är nåt sånt där kommunalt skit som sånna utan mc/bil åker. Fett lodigt.
Mingves skrev:Man skulle kunna tro det
Vad jag menar e att man skall ta det lungt istället för att brusa upp. Det är det allra bästa.
Jo, man ska säga till dem men inte brusa upp som jag gjorde. Det hjälper inte, du bara ångrar dig sedan.Ingel skrev:Det du vill frå fram med tråden är alltså att man inte ska säga till småskitar?
Mingves skrev:Jo, man ska säga till dem men inte brusa upp som jag gjorde. Det hjälper inte, du bara ångrar dig sedan.
/M
Ajfan, jag kände efteråt att hoppas att de inte har några storebröder eller så...eller ett gängsven666 skrev:sa till en fjant på nattvagnen som höll på och puttade på en tjej och kallade henne hora helt utan anledning (dom kände inte varann, hon hade råkat stöta emot honom med armbågen)...
sa inget direkt hotfullt (jag är snäll) nåt i stil med "men va fan, lägg av me det där, låt henne va"
vips va dom 10st "vafan troru du e tuff jävla svennefitta!!" åsså fick man stryk dårå...
som hämtat ur nån dålig film...
jag säger fortfarande till dock.
sven666 skrev:sa till en fjant på nattvagnen som höll på och puttade på en tjej och kallade henne hora helt utan anledning (dom kände inte varann, hon hade råkat stöta emot honom med armbågen)...
sa inget direkt hotfullt (jag är snäll) nåt i stil med "men va fan, lägg av me det där, låt henne va"
vips va dom 10st "vafan troru du e tuff jävla svennefitta!!" åsså fick man stryk dårå...
sven666 skrev:sa till en fjant på nattvagnen som höll på och puttade på en tjej och kallade henne hora helt utan anledning (dom kände inte varann, hon hade råkat stöta emot honom med armbågen)...
Clipside skrev:Hehe, fan jag skulle också pucklat på dig om du kom och störde mig när jag körde mitt bästa move på damerna, Len!
Inte fel på kidsen idag, fel på dagens päron..
Jösses. Du har inte träffat på fega "svennar" då alltså?P-E skrev:Då skulle du sagt: "Hörru din blatte***** har du sån liten k*k att du måste ha 10 kompisar för att slå ner mig? Är du en man så bråkar vi man mot man. Eller så kan jag också hämta 10 kompisar så ska ni få så mycket stryk att era mammor inte känner igen er!"
Obs är halv "blatte" själv så jag är inte rasist. Tycker bara det är så jävla fegt att hämta massa kompisar.
Vet precis vad sånna där går för, vågar inte titta en i ögonon när de är själva, sen när de är med sina polare vågar de minnsan tjaffsa. :kocko
Mingves skrev:Jo, man ska säga till dem men inte brusa upp som jag gjorde. Det hjälper inte, du bara ångrar dig sedan.
/M
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |