Säga till småskitar på bussen?

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
tycon1 skrev:
Och dom lyssnade inte när du sade så?
du måste allt se klen ut! :7peta
:hihi
Ja, tyvärr är jag nog det:(
Men efteråt så kände jag mig bara dum som brusat upp i onödan och gjort bort mig. Kommer inte ske igen.

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Masonit skrev:
Haha, Vingmes skriver från intensiven. :hihi ;)

\Masonit
Man skulle kunna tro det :D
Vad jag menar e att man skall ta det lungt istället för att brusa upp. Det är det allra bästa.

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
KalleNorton skrev:
Det är nåt sånt där kommunalt skit som sånna utan mc/bil åker. Fett lodigt.
Ja tyvärr :4skrika

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
Mingves skrev:
Man skulle kunna tro det :D
Vad jag menar e att man skall ta det lungt istället för att brusa upp. Det är det allra bästa.

Det du vill frå fram med tråden är alltså att man inte ska säga till småskitar?

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Ingel skrev:
Det du vill frå fram med tråden är alltså att man inte ska säga till småskitar?
Jo, man ska säga till dem men inte brusa upp som jag gjorde. Det hjälper inte, du bara ångrar dig sedan.

/M

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
sa till en fjant på nattvagnen som höll på och puttade på en tjej och kallade henne hora helt utan anledning (dom kände inte varann, hon hade råkat stöta emot honom med armbågen)...

sa inget direkt hotfullt (jag är snäll) nåt i stil med "men va fan, lägg av me det där, låt henne va"

vips va dom 10st "vafan troru du e tuff jävla svennefitta!!" åsså fick man stryk dårå... :näsblod
som hämtat ur nån dålig film... :rolleyes:

jag säger fortfarande till dock.

Last edited:

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
sven666 skrev:
sa till en fjant på nattvagnen som höll på och puttade på en tjej och kallade henne hora helt utan anledning (dom kände inte varann, hon hade råkat stöta emot honom med armbågen)...

sa inget direkt hotfullt (jag är snäll) nåt i stil med "men va fan, lägg av me det där, låt henne va"

vips va dom 10st "vafan troru du e tuff jävla svennefitta!!" åsså fick man stryk dårå... :näsblod

Ajfan, jag kände efteråt att hoppas att de inte har några storebröder eller så...eller ett gäng:(

P-E

Guest
sven666 skrev:

Då skulle du sagt: "Hörru din blatte***** har du sån liten k*k att du måste ha 10 kompisar för att slå ner mig? Är du en man så bråkar vi man mot man. Eller så kan jag också hämta 10 kompisar så ska ni få så mycket stryk att era mammor inte känner igen er!"

Obs är halv "blatte" själv så jag är inte rasist. Tycker bara det är så jävla fegt att hämta massa kompisar.

Vet precis vad sånna där går för, vågar inte titta en i ögonon när de är själva, sen när de är med sina polare vågar de minnsan tjaffsa. :kocko

Clipside

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2005
Hoj
KTM 640 SM -04, KTM 525 SX/SM -03
sven666 skrev:

Hehe, fan jag skulle också pucklat på dig om du kom och störde mig när jag körde mitt bästa move på damerna, Len!
Inte fel på kidsen idag, fel på dagens päron..

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
Clipside skrev:
Hehe, fan jag skulle också pucklat på dig om du kom och störde mig när jag körde mitt bästa move på damerna, Len!
Inte fel på kidsen idag, fel på dagens päron..

haha.. fan så har jag aldrig tänkt på det :tungan

be nån uppväxt på 50-60talet berätta.. dom fick stryk i skolan.. sne fick dom stryk hemma när dom berätta om det.. gick dom till polisen fick dom stryk där med (vissa saker ändrar sig aldrig :tungan )...

..kanske allt detta våld mot skallen som är felet på dagens päron? :va

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
P-E skrev:
Då skulle du sagt: "Hörru din blatte***** har du sån liten k*k att du måste ha 10 kompisar för att slå ner mig? Är du en man så bråkar vi man mot man. Eller så kan jag också hämta 10 kompisar så ska ni få så mycket stryk att era mammor inte känner igen er!"

Obs är halv "blatte" själv så jag är inte rasist. Tycker bara det är så jävla fegt att hämta massa kompisar.

Vet precis vad sånna där går för, vågar inte titta en i ögonon när de är själva, sen när de är med sina polare vågar de minnsan tjaffsa. :kocko
Jösses. Du har inte träffat på fega "svennar" då alltså?

Spelar rockenroll om de är av utländsk härkomst, hämtar de fler folk är det fegt.

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Mingves skrev:
Jo, man ska säga till dem men inte brusa upp som jag gjorde. Det hjälper inte, du bara ångrar dig sedan.

/M

Jodå, det hade alldeles säkert hjälpt om du tydligt visat att du tänkt genomföra ditt "hot". Att hota med något man eventuellt inte ämnar genomföra gör att du tappar all respekt, när du sedan inte har balls nog att göra det alternativt redan i det skede när du visar svaghet/tecken på att inte göra det.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept