Först och främst - Landin81, välkommen!
Sedan - mclady...nu surrar du allt va? Du har fått många egna välkommanden i din egen tråd.
Tjänare Peter Pan, tackar vänligast för välkomnandet. Gulligt av dig , kloka ord ang. dina "insikter"
Ha det gott imorgon på Nationaldagen, vi får "be fint" till vädrets makter om kanonväder för hojåkning!
Först och främst - Landin81, välkommen!
Sedan - mclady...nu surrar du allt va? Du har fått många egna välkommanden i din egen tråd.
Hmm, satt och funderade på om jag missat något i postningarna angående "mclady" men efter att nu ha förstått att jag inte är helt tokig känns det klart bättre.
Hej Ankan1! Jag är aningen vilsen här SH-forumens sidor, för mycket nytt . Ska kolla noga innan jag skickar iväg nåt, hädanefter, o undvika fler "tavlor". Sorry!
Hallå där, Xtrm. Ber om ursäkt för "tavlan"! Fattar inte riktigt hur jag "tabbat mig". Är inte riktigt "hemma än" med sidorna, forum, skriva, svara osv. Var inte meningen att ta nåns sida ............ sorry!!
Hörrö! Be inte om ursäkt...alla är vi nybörjare. Du lär dig nog också skilja på trådar och hitta rätt i djungeln så småningom.
Tjena, 2Wheeldrive! Tackar så mkt! ytterst vänligt av dig. Grattar du mig för en grym hoj? Hoppas jag inte är på fel "bana" igen är det mig (mclady) du skrev till??
Hej du, tack för upplysningen! Shiiit, ursäkta mitt språk, men ger snart upp....detta projekt!!!!! börjar bli irriterande för mig med....inte bara för er som är vana o kunniga medlemmar. kan inte göra mer än säga sorry! kanske får ni ha tålamod med en .......när jag varit här o "surrat ett par månader", kanske jag lärt hyfsat av alla misstag!!!! Skämt åsido..... ha det bra!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|