Säger hej

Xtrm

Ninja
Gick med
22 May 2007
Hoj
Kawasaki ZX-636R 2004, Kawasaki ZX-6R 1999, Honda "Bobber" 400CB 1983, Yamaha YZF426 2001, Minimoto "Sport" 49cc
Först och främst - Landin81, välkommen! :hej

Sedan - mclady...nu surrar du allt va? :7peta Du har fått många egna välkommanden i din egen tråd. :fakta

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Tjänare Peter Pan, tackar vänligast för välkomnandet. Gulligt av dig :), kloka ord ang. dina "insikter" :tummenupp
Ha det gott imorgon på Nationaldagen, vi får "be fint" till vädrets makter om kanonväder för hojåkning!

mclady:förstår att du är helt ny på forumet och dess funktioner. :) Men du svarar i någon annans tråd. :D Ett tips i all välmening är att kolla upp de olika funktionerna på forumet. Är det något du behöver hjälp med så bara fråga, alltid folk som är villiga att hjälpa till!

haha....nog första gången i SHs historia som en medlem har fått sin välkommen-tråd kapad! :hihi

mclady

Ny medlem
Gick med
3 Jun 2012
Hoj
92 Yamaha 600 XJ Diversion
Först och främst - Landin81, välkommen! :hej

Sedan - mclady...nu surrar du allt va? :7peta Du har fått många egna välkommanden i din egen tråd. :fakta

Hallå där, Xtrm. Ber om ursäkt för "tavlan"! Fattar inte riktigt hur jag "tabbat mig". Är inte riktigt "hemma än" med sidorna, forum, skriva, svara osv. Var inte meningen att ta nåns sida :rodnar............ sorry!!

mclady

Ny medlem
Gick med
3 Jun 2012
Hoj
Hmm, satt och funderade på om jag missat något i postningarna angående "mclady" men efter att nu ha förstått att jag inte är helt tokig känns det klart bättre. :tummenupp

Hej Ankan1! Jag är aningen vilsen här SH-forumens sidor, för mycket nytt :confused:. Ska kolla noga innan jag skickar iväg nåt, hädanefter, o undvika fler "tavlor". Sorry!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hej Ankan1! Jag är aningen vilsen här SH-forumens sidor, för mycket nytt :confused:. Ska kolla noga innan jag skickar iväg nåt, hädanefter, o undvika fler "tavlor". Sorry!

Jag har flyttat ditt svar och frågor samt mitt svar till din tråd. :)

Xtrm

Ninja
Gick med
22 May 2007
Hoj
Kawasaki ZX-636R 2004, Kawasaki ZX-6R 1999, Honda "Bobber" 400CB 1983, Yamaha YZF426 2001, Minimoto "Sport" 49cc
Hallå där, Xtrm. Ber om ursäkt för "tavlan"! Fattar inte riktigt hur jag "tabbat mig". Är inte riktigt "hemma än" med sidorna, forum, skriva, svara osv. Var inte meningen att ta nåns sida :rodnar............ sorry!!

Hörrö! Be inte om ursäkt...alla är vi nybörjare. :p Du lär dig nog också skilja på trådar och hitta rätt i djungeln så småningom.:tummenupp

Täppas

Guest
Välkommen Landin, som du ser är det ett dårhus här men det är ett trevligt kaos :crash

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Hoj
Yamaha Fz8N 2011 Landin Edition
Tackar så mycket alla!
Och McLady, det är ingen fara, välkommen själv =)

Idag var första dagen på hojen, blev 12 mil på lite härlig landsväg och en del stadskörning. Hojen kändes väldigt bra och utrustningen fungerade som den skulle.

Det första jag gjorde efter att ha ställt hojen ikväll var att skruva isär den :)
Var tvungen att få bort den fula skärmen ibak och monterade en R&G skylthållare med miniblinkers istället, blev väääldigt bra!

Dårhus? Verkar finnas gott om härliga människor här! :)

Ska ta en titt in på Jönköpingsdelen..

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Jasså de var du Landin, hehe nu trillade poletten ner när jag såg din presentation. Så nu har Robban (frysen) kort och du är på G. :hihi Då lär vi ses ut på gatan så fort min tumme läkt. (Om du inte sett min presentation så är de Micke)

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Hoj
Yamaha Fz8N 2011 Landin Edition
Ja jag trodde du såg det direkt, och Rav3n har du nickat sedan jag träffade dig första gången för typ 10 år sedan, så det vet jag allt att det är =) Se till att läka den jätte snabbt då, kryptonit ska tydligen öka kroppens förmågor, testa det ;)

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Tjena, 2Wheeldrive! Tackar så mkt! ytterst vänligt av dig. Grattar du mig för en grym hoj? :va Hoppas jag inte är på fel "bana" igen :confused: är det mig (mclady) du skrev till?? :rodnar

mclady: Jodå fortfarande på fel bana.

Din egen tråd hittar du här http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?254915-Rekordkort-s%E4song!!

Det finns många många tusen trådar på detta forum så det gäller att man har lite koll på vilken man är inne på.

När du läser detta inlägg så står det förmodligen en bit upp på sidan

Forum -> Allmänt Snack -> Jag är ny -forumet -> Säger hej

Det allra sista berättar vilken tråd du är inne i. I detta fallet Landin81´s tråd.

mclady

Ny medlem
Gick med
3 Jun 2012
Hoj
Hej du, tack för upplysningen! Shiiit, ursäkta mitt språk, men ger snart upp....detta projekt!!!!! börjar bli irriterande för mig med....inte bara för er som är vana o kunniga medlemmar. kan inte göra mer än säga sorry! kanske får ni ha tålamod med en :dummer.......när jag varit här o "surrat ett par månader", kanske jag lärt hyfsat av alla misstag!!!! Skämt åsido:fakta..... ha det bra!

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Hej du, tack för upplysningen! Shiiit, ursäkta mitt språk, men ger snart upp....detta projekt!!!!! börjar bli irriterande för mig med....inte bara för er som är vana o kunniga medlemmar. kan inte göra mer än säga sorry! kanske får ni ha tålamod med en :dummer.......när jag varit här o "surrat ett par månader", kanske jag lärt hyfsat av alla misstag!!!! Skämt åsido:fakta..... ha det bra!

Haha det är absolut ingen fara. Klicka runt du bara så lär du dej nog till slut sålänge folk påpekar om du råkar göra lite galet. :krama

Finns många andra som skämts betydligt mer för konstiga trådar. Folk har blivit både tutlurade och fasttejpade vid lyktstolpar :p

Den enda "seriösa" delen av forumet är ändå typ Teknik-delen. :banana

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Du verkar vara en väääldigt trevlig människa som ber om ursäkt för trådinhopp.Vilket du inte alls behöver göra för min egen del.Skrivs redan så många lösa meningar på nätet så man får ta mycket med en nypa salt.Världen är hård mellan varven precis som människan och eftersom jag inte hittat din originalpostning för stunden så är du säkert välkommen på SH.Ska mossa på dig om jag ser dig i trakterna runt Kävlinge / The Duck1. :crash

Skål på er bägge två (Landin81 och mclady). :fyllisar

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...