Säkert att köra utan en eker?

Kronen

Medlem
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
Här var det tomt.
Haha det är en veteran historia för oss veteraner. jo den där tråden glömmer man inte i första taget. har för mig att han skulle ut o provköra den när hans föreldrar inte va hemma. sen körde han av vägen rakt in i ett träd. fälgen såg inte precis fin ut. framgaffeln blev krökt och strykronan sprack, om jag inte minns helt jävla fel. Prulle kan ju länka till tråden om han känner för de. :näsblod

Last edited:

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
2973890 Haha det är en veteran historia för oss veteraner. jo den där tråden glömmer man inte i första taget. har för mig att han skulle ut o provköra den när hans föreldrar inte va hemma. sen körde han av vägen rakt in i ett träd. fälgen såg inte precis fin ut. framgaffeln blev krökt och strykronan sprack, om jag inte minns helt jävla fel. Prulle kan ju länka till tråden om han känner för de. :näsblod
Denna menar du? :tomten

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=91916

Johanssson

The One And Only
Gick med
13 Nov 2006
Hoj
Cagiva Mito Evo (såld)
jag tror som sagt det är fackat fårn början..

måste ekra om hela fälgen.. tuvärr

jag är inte jättre bra på mc fälgar men cykelfälgar och det e som du säger ganska krångligt men man bruikar inte få ekra om hela fälgen men man blir tvungen oftast att dra ut några för att få dit den andra:D

halkasnett

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Hoj
Honda MTX 125r
Har beställt en ny eker från Hela Hojen som jag låter den däckfirman som uppenbarligen hade av ekern sätta på den. (ni skulle sett killens min när jag kom och sa att en eker var av..) Tror han gör det gratis. No offens... men typ 60% av svaren i den här tråden verkar vara hemmatrixare som inte bryr sig särskilt mkt om vad som kan hända. Så jag litar nog bra mycket mer på dem i Bike forumet och de på Hela Hojen och skiter i att köra i en vecka till.
(Dock är det ganska surt i och med att jag inte har kunnat köra något sen jag tog lappen...) Den som väntar på något gott :)

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
Har beställt en ny eker från Hela Hojen som jag låter den däckfirman som uppenbarligen hade av ekern sätta på den. (ni skulle sett killens min när jag kom och sa att en eker var av..) Tror han gör det gratis. No offens... men typ 60% av svaren i den här tråden verkar vara hemmatrixare som inte bryr sig särskilt mkt om vad som kan hända. Så jag litar nog bra mycket mer på dem i Bike forumet och de på Hela Hojen och skiter i att köra i en vecka till.
(Dock är det ganska surt i och med att jag inte har kunnat köra något sen jag tog lappen...) Den som väntar på något gott :)

Stick tillbaka till Bike då!

Ahlvik

Madman
Gick med
1 Jun 2006
Hoj
Hyosung Karion RT 125
du e fan inte smart asså. du e nog den som har pajjat flest trådar här på sh och så fort du öppnar käften så blir de en disskussion på 3 sidor bara för att du tyckte de va roligt att vara oseriös i början. när du nu äntligen börjar bli seriös är det ingen som tror på dej osv. riktigt smart kille om jag får säga det själv.

Yeah, cool kille

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Yeah, cool kille

jag pekar inte fuck you på min avatar iaf....

lite du på bike. men med tanke på hur seriöst och kunnigt folk det är på det forumet i övrigt så bör du akta dej. men varför låta det passera om det var firman som pajja den. hade du skrivit de från början kan jag lova dej att alla utom ahlvik hade skrivit att du skulle se till att firman bytte ekern, kostnadsfritt såklart.

Last edited:
Nyheter
Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...