Sälja hoj?

DunderDan skrev:
2422410 :confused:
Vet inte om jag ska kränga hojen, har csn som enda inkomst, det täcker precis lån, försäkring, garage och hyra.

Har fan inte ens råd att tanka den, e det synd att äga en hoj men inte ha råd att utnyttja den till fullo:va .

E lite i valet och kvalet.......det e ju trots allt det roligaste jag vet att köra hoj samtidigt vill man ju ämdå kunna göra andra saker, äta t.ex.:)

Peppa mig eller sänk mig.......:näsblod

Tycker att du ska sälja och köpa hoj senare, som någon ovan skrivit. Det förtar faktiskt mycket av glädjen att knappt ha råd med hojen. Sen när du har pluggat klart, får du förhoppningsvis ett jobb och då lär du ju ha råd igen.. Och då har du säkert längtat en hel del efter att köra hoj, så då blir glädjen dubbelt så stor när du har en igen:tummenupp

Ganska svår knipa.
Föreslår också att du i första hand byter till en med veteranförsäkring 1986 och äldre: GPZ 900, 1000 RX, GPZ 1100, 1100 ES EF, 1100 R m fl. Varför inte en hederlig 750 R med 1100 R motorn i med förlängd sving.

Kan förstå om det ändå inte går ihop utan att jobba extra och då är nästa förslag att prata med en bra och seriös kompis om man kan få hyra dennes hoj nån gång ibland för att stilla hungern.

Att börja extrajobba om inte egentligen har tid till det p g a studierna är inte nåt bra alternativ. STUDIER I FÖRSTA HAND. KÖRA KAN DU GÖRA NÄR DU SEN BLIR "RIKARE".

TukTuk skrev:
2423325 E du dum i huvudet eller? Sälja hojen finns inte!

Sup mindre så mår du också bättre!
Börja laga mat din late jävel!
Dumpa din dyra flickvän och kör one-night...
Jobba extra!
Prostituera dig i hamnen!
Låna av ryssarna!
Tält!
Toyboya för någon rik kärringjävel!
Grilla och sälj ankorna i parken!
...

Pucko!

:pannkyss

:D :D :D :D

Har nu tagit beslutet men jag tänker så här......säljer hojen jobbar extra, sparar....köper en tvättäkta jävla plastraket till nästa säsong.......stay large.....PEACE

Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick